Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

21/04/2014

Javier Couso adelantra qu'estes elecciones europees van significar el fin del bipartidismu

El númberu 7 d'IX considera a la Unión Europea un proyectu escosu que significó poner al euru percima de les persones

Javier Couso, candidatu d'IX al Parlamentu Européu nos comicios del próximu 25 de mayu, adelantra qu'estes elecciones van suponer el fín del bipartidismu n'Europa y n'España. El candidatu d'IX apuntó que'l PSOE y el PP votaron conjuntamente nel 74% de les votaciones del Parlamentu Européu na última llexislatura. Nesti momentu, dixo Couso, la Unión Europea ye un proyectu escosu o fallíu porque significó poner “al euru percima de les persones” y les midíes d'austeridá nun sirvieron pa nada, sinón que sirvieron pa doblar la delda en cinco año.

Al so xuiciu ye hora de que “los pueblos espierten porque nun quieren morrer d'austeridá” y lluchar por una construcción europea “radicalmente distinta”, na que'l pueblu ye'l principiu y el fin”. L'hermanu de José Couso, asesináu n'Iraq nun ataque de soldaos estadounidenses, abogó por “establecer una rebelión democrática de los países del Sur”, na que los más afectaos poles polítiques d'austeridá y la crisis de la delda estrechen los sos llazos con Alexis Tsipras, el candidatu de la Esquierda Unitaria Europea a la presidencia de la Comisión Europea, a la cabeza.

Javier Couso, que definió la candidatura de la Esquierda Plural como la de xente normal pa xente normal”, esbilló dalgún de les exes centrales colos que la coalición va allegar a les europees de mayu. Ente les midíes más urxentes qu'IX demanda ta la de democratizar la Unión Europea, yá que nestos momentos la soberanía atópase bien llueñe de los votantes y los parllamentarios que los representen. Otra de les midíes va ser parar la sangría de la delda y poner en marcha una auditoría pa saber cuál ye lexítima y cuál non, tal como fixeron munchos países d'América Llatina o inclusive la mesma Alemaña en 1953. De la mesma, IX propón un cambéu radical nel Bancu Central Européu yá que solo respuende a los intereses de control de déficit, y poner fin al Tratáu de Llibre Comerciu que nestos momentos axusta “de callao” la Unión Europea pa evitar la imposición de técniques como'l fracking o que les multinacionales acaben imponiendo la lexislación que meyor véngalos percima de la lexislación social de los estaos miembros.

El candidatu d'IX va pronunciar una conferencia esta tarde nel Cidan de Llaviana a les 19 hores, titulada: “Más revolución democrática y social”, acompañáu poles candidates Ángela Vallina y Libertad González Benavides y el Coordinador d'IX d'Asturies.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies