Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Ángela Vallina: "los precios de les melecines n'Europa son inaceptables"

La eurodiputada critica que la Comisión Europea esmolézase agora pola salú de la ciudadanía, en promoviendo los retayos en Sanidá

La Eurodiputada asturiana d'IX, Ángela Vallina criticó con durez l'inaceptable preciu de les melecines na Unión Europea y punxo n'evidencia a la Comisaria Europea saliente, Connie Hedegaard, al declarar la so esmolición sobre la desigualdá del accesu a les melecines de tratamientos.

A esti respectu, la parllamentaria d'Izquierda Plural recordó que n'Europa y Estaos Xuníos les melecines son la tercer causa de muerte tres el cáncer y les enfermedaes cardiovasculares.  Por casu, unos 160 millones de persones nel mundu (800.000 n'España) sufren d'hepatitis C. El tratamientu de sanamientos tien un 70% d'efectividá, pero con numberosos efectos negativos que ponen en peligru la vida de los enfermos.

Y eso que, pa esta dolencia concreta, apocayá afayáronse fármacos que nun 95% de los casos son curatibles pero que'l so accesu ye "inaccesible" pa los pacientes y son "difícilmente asumibles" pa los Estaos, pol so eleváu preciu (unos 60.000€ cada tratamientu). Estes cantidaes a xuiciu de Vallina resulten "inaceptables".

Pa Izquierda Xunida, la solución pasa pol amenorgamientu del preciu de les melecines que faigan posible'l tratamientu, al traviés d'una regulación estatal y europea que dexe asegurar l'accesu universal independientemente de los recursos económicos de cada ciudadanu.

Según Vallina, nun podemos ser "testigos silenciosos del deterioru progresivu y muerte d'estos enfermos" del empeoramientu de la salú de los ciudadanos europeos por culpa de los retayos nos sistemes sanitarios de tola UE, y en concretu, d'España.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies