Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Pulgar considera necesario entainar la comisión d'El Musel, trabayar con rigor y ensin un guión predeterminado

Marta Pulgar, diputada d'IX y miembro de la comisión d'investigación de la obra d'El Musel, alvirtió esta mañana que'l grupu parlamentariu d'IX considera básico entainar al máximu los trabayos d'esta comisión, pero siempres atendiendo al rigor.

A xuiciu de la vocera axunta d'IX la comisión nun puede “atender a un guión predetermináu de mano”, como dellos grupos paecen querer. Al so xuiciu, IX quier qu'a la lluz de la documentación, que'l so plazu de solicitú va tar abiertu hasta'l 14 de xineru, empiecen les solicitúes pa pidir les comparecencies. “Nós queremos que sía una comisión útil y nueva, porque, sinón, como dicen dalgunos, col informe de la OLAF yá hubiéramos dío apañaos”, alvirtió la diputada d'IX.

A xuiciu de la diputada, les comisiones d'investigación pueden o non desprestixase según cómo se realicen, si se faen con un guión predetermináu, éstes van dir en desterciu de la política. “Si queremos establecer responsabilidaes polítiques que refundien más lluz a lo que yá conocemos, ye necesario faer un trabayu con axilidá, pero tamién con rigor”, esplicó.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies