Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Llamazares esixe al Gobiernu qu'axuste coles fuerces asturianes y el restu de CC AA una posición común contra nuevos retayos que propón Montoro

El voceru d'IX cree que ye posible'l consensu de tolos partíos a esceición del PP y pide a la Conseyera de facienda qu'aproveche les prósimes 48 hores pa cerrar un gran pautu frente a la repartida del déficit.

El voceru d'IX nel Parlamentu rexonal, Gaspar Llamazares, esixó güei, al Gobiernu d'Asturies y, especialmente a la Conseyera de Facienda, l'apertura del diálogu de forma previa a la celebración del Conseyu de Política Fiscal y Financiera. L'oxetivu, esplicó Llamazares, tien de ser algamar el máximu consensu ente toles fuerces pa llevar una posición común que dexe defender meyor los intereses d'Asturies. “Una posición común frente a una repartida del déficit que ye discriminatoriu p'Asturies y pa les Comunidaes Autónomes (CC AA) y, sobremanera, una posición común frente al retayu del gastu públicu”.

Y ye que, esplicó'l voceru d'IX na Xunta, el país enfrentar a un nuevu procesu de retayos que ye lo que, dixo, signifiquen los anuncios del Ministru de Facienda, Cristóbal Montoro. “Más que la propuesta (del ministru, la imposición d'un retayu del gastu públicu, de nuevu, a lo llargo de los dos próximos años. Y nós creemos que, lo que ye güei, eso ye insostenible”, señaló Llamazares.

Nuevos retayos pondríen en riesgu, a xuiciu del diputáu, los servicios públicos que desenvuelven les CC AA y tamién pa la recuperación de les mesmes.”Por eso emplazamos a la Conseyera de facienda a qu'estableza un frente común de les CC AA pa una repartida xusta del déficit. Güei hai una repartida inxusta: l'Alministración Central quedar con 6 vegaes menos déficit que comunidaes autónomes y conceyos”.

El frente común que plantega IX debería, amás de llograr esi consensu ente les distintes Comunidaes, un gran bloque de los partíos Asturianos nel que, esplicó Llamazares, podríen tar toos les fuerces con representación na Cámara salvo'l PP, lóxicamente. Trátase, añedió, de “dar fortaleza, afitamientu y solidez a la posición que caltengamos en Madrid el vienres nel Conseyu de Política Fiscal y Financiera. De xuru –matizó- va haber una mayoría de Comunidaes Autónomes que van refugar la esixencia de Montoro y el Gobiernu d'Asturies tendría de llevar una posición lo más consensuada posible”. “Dicímos-y a la Conseyera qu'aproveche les prósimes 48 hores y qu'antes de la xunta del Conseyu de Política Fiscal y Financiera tome contactu colos grupos parlamentarios p'adoptar una postura común”.

La posibilidá de llograr alcuerdos con otres Comunidaes ye daqué posible, más dáu'l refugu que yá manifestaron delles d'elles.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies