Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX pidi al Gobiernu que reinicie, ensin llínees coloraes, el diálogu pa un pactu autonómicu sobre inversiones básiques

La formación unvió una carta a Belén Fernández pa que, "dende mañana mesmu", el Principáu lidere un procesu que dexe fortalecer les reivindicaciones d'Asturies ante Madrid

Izquierda Xunida pidió güei al Gobiernu que nun tire la toalla na busca d'un gran frente pa defender les infraestructures básiques n'Asturies. Con esti fin, la formación unvió una carta a la Conseyera d'Infraestructures, Belén Fernández, pa que retome el diálogu con tolos grupos políticos, coles mires de cerrar un alcuerdu pa la defensa de les grandes inversiones pindies ante'l Gobiernu Central. La misiva, roblada pol Coordinador Xeneral d'IX, Ramón Argüelles, el voceru na Xunta Xeneral del Principáu, Gaspar Llamazares, y el voceru parlamentariu d'infraestructures de la formación, Ovidio Zapico, incide na necesidá de retomar les negociaciones pa consensuar una postura común que fortaleza les esixencies d'Asturies y, tamién, pa dar complementu a la proposición non de llei d'IX que, con esta fin, aprobó la Cámara rexonal en 2016.
 
"Dicimoslo munches vegaes a lo llargo de les últimes selmanes y siguimos diciéndolo güei: Asturies y la so sociedá nun merecen unos grupos parlamentarios y un Gobiernu rexonal que nun sía capaz d'algamar un alcuerdu nesta materia tan sensible", aprofió Zapico.
 
Pal diputáu, "ye necesariu un lideralgu políticu fuerte per  parte del Gobiernu rexonal, que retome esi diálogu colos distintos grupos parlamentarios, que modifique la metodoloxía y que se siente a la mesa ensin establecer unes llínees coloraes predeterminadas".

 

CARTA A BELÉN FERNÁNDEZ

Estimada Sra. Consejera:


La necesidad de reiniciar un proceso de diálogo que permita llegar a un consenso en materia de infraestructuras sigue siendo, a nuestro juicio, una obligación ineludible para los diferentes actores políticos y para nuestro Parlamento como institución marco de debates y consensos. Una obligación con la ciudadanía asturiana y con la sociedad civil organizada, que nos exigen capacidad de diálogo y voluntad de acuerdo; y que merecen, además, que lo logremos.

Ambos, diálogo y capacidad de acuerdo, creemos que han quedado suficientemente claros por parte de Izquierda Unida durante este ya largo proceso, que institucionalmente arrancó en junio de 2016, con la aprobación por parte de la Junta General del Principado de Asturias de una proposición no de ley de nuestro grupo parlamentario, en la que se reclamaba la necesidad de alcanzar este acuerdo. Es por ello que, en estos momentos de bloqueo, no estaría de más dirigir nuestras miradas a otros parlamentos regionales españoles, donde la capacidad de unidad en torno al bien común, actúa como resorte patriótico y elemento identitario.

Desde IU, atendiendo a esos principios que entendemos forman parte de las reivindicaciones que todo el mundo concibe como imprescindibles e irrenunciables para la Comunidad Autónoma, reiteramos nuestra disposición a reiniciar, ya desde mañana mismo, el proceso para lograr un acuerdo

Por todo ello, invitamos al Gobierno a cambiar la metodología y no pre-establecer líneas rojas, en aras de lograr esa posición común que permita a Asturias -como sujeto político y social- ser una poderosa interlocutora ante el Gobierno de la nación.


Atentamente,


Ovidio Zapico, portavoz Infraestructuras
Gaspar Llamazares, portavoz Grupo Parlamentario
Ramón Argüelles, coordinador  general IU Asturias

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies