Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

聲gela Vallina lleva a la Comisi鏮 Europea l'ltimu episodiu de contaminaci鏮 n'Avil廥

La eurodiputada pregunta si pudo haber "neglixencia alministrativa" al nun aplicase nengn protocolu d'actuaciones, tal que s'establez en delles directives europees en casos similares

La eurodiputada asturiana Ángela Vallina llevó a la Comisión Europea l'últimu episodiu de contaminación rexistráu ayeri n'Avilés. La parllamentaria manifestó la so esmolición polos efectos reales que la nube tóxica pudiera xenerar na población, más ante l'ausencia de protocolos d'actuación pa casos d'emerxencia.

Vallina pregunta a la Comisión si púnxose en contactu coles autoridaes medioambientales asturianes y españoles, y si, teniendo en cuenta les directives europees, "hubo neglixencia alministrativa per parte del gobiernu municipal de Aviles y tamién de la Conseyería d'Infraestructures, Ordenación del Territoriu y Mediu Ambiente del Principáu, al nun aplicar nengún protocolu d'emerxencia".

Sía que non, aprofió Vallina, esti tipu d'incidentes nun pueden encetase ensin nengún tipu de planificación previa: "estes coses hai qu'empezar a tomales bien en serio y que la ciudadanía nun tien por qué pagar les neglixencies de nengún Gobiernu nel control de les empreses".

Transcripción de la pregunta realizada:

En la localidad de Avilés (Asturias) se produjo el pasado 24 de abril de 2017 un escape en la factoría de la empresa Arcelor- Mittal, produciendo una bolsa de gas tóxico que afectó a las vecinas y vecinos de la localidad, llevando a problemas respiratorios severos durante varios minutos.

De acuerdo a la compañía en su explicación oficial, hubo un fallo en uno de los sensores de adicción de la fábrica de subproductos de instalación de baterías de coque.

Se desconocen por el momento los efectos reales generados en la población por la inhalación de este gas, pero debido a la ausencia de aplicación de protocolos de emergencia, se ha dado una exposición peligrosa a agentes químicos sobre la población avilesina.

¿Se han puesto en contacto desde la Comisión Europea con las autoridades medioambientales asturianas y españolas para tratar este asunto?

¿Hubo negligencia administrativa por parte del Gobierno municipal de Avilés y la Consejería de infraestructuras, ordenación del territorio y medio ambiente del Principado al no aplicar ningún protocolo de emergencia, de acuerdo a la Directiva 2012/18/UE?

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies