Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

28/04/2017

Castrillon anuncia que va estudiar llevar a fiscalía l'axudicación de l'agua en 2006 y l'alcaldesa pide la dimisión del voceru del PP por asitiase en llau de la empresa y non de los vecinos nel pleitu

L'alcaldesa de Castrillón, Yasmina Triguero, va estudiar llevar a Fiscalía l'axudicación del serviciu municipal de l'agua llevao a cabu en 2006 y al tiempu pidió la dimisión del voceru municipal del PP, Jesús Pablo Quiñones, "por asitiase al llau de la empresa y non de los vecinos nesti pleitu".

La rexidora, xuntu a a la ex presidenta de la corporación y actual eurodiputada, Ángela Vallina, y los coordinadores de Castrillon y Asturies, Javier Espeyu y Ramón Argüelles, comparecieron güei en alzándose a definitiva la sentencia que torna les pretensiones de l'axudicataria, Aqualia, y que reclamaba casi 4 millones d'euros más intereses alegando desequilibriu económicu financieru.

Tras queden más de diez año de pleitos, que s'empecipiaron cola axudicación, alcordada pol PP y que foi anulada polos tribunales, anque, finalmente, caltúvose'l contratu, dempués de que'l PSOE -que se manifestara nes cais contra la privatización- aliarase pa volver aprobar qu'esta compañía va xestionar el serviciu d'agua potable de Castrillón. Tras, queden tamién, les amenaces de la empresa -que llegó a pidir responsabilidaes patrimoniales a Ángela Vallina- y tamién la defensa repitida de los intereses de la compañía per parte de socialistes y populares que, una y otra vez, punxéronse del llau de la empresa, a pesar de que suponía un sobrecostu pa la ciudadanía castrillonense.

El fallu del Tribunal Cimeru de Xusticia d'Asturies ((TSXA) echa per tierra les pretensiones de Aqualia y vien sumase a otres sentencies anteriores contra la reclamación de la empresa que solicitaba 3,7 millones d'euros, más los intereses, por un supuestu desequilibriu económicu qu'aducía la compañía.

La empresa nun presentó recursu de forma que la sentencia ye firme. Coles mesmes, Yasmina Triguero pide agora responsabilidaes polítiques ante'l que definió como "el pleitu más importante que tendió'l Conceyu nes últimos mandatos". Por ello, esixe la dimisión del voceru del Partíu Popular nel conceyu, Jesús Pablo González Nuevo Quiñones yá que, al so xuiciu, una vegada demostrao que solo IX defendió los intereses ciudadanos, por dignidá tendría de dexar el so cargu. Triguero foi tamién bien dura col PSOE. Nesti casu, l'alcaldesa pidió a la so actual dirección una rectificación al respective de la so aportunante traición a los intereses de la ciudadanía. Según la rexidora, tantu PSOE como PP "siempres se punxeron de perfil y siempres tuvieron en connivencia cola empresa, defendiendo los sos intereses, en llugar del de los ciudadanos de Castrillón".

"Nun puede quedar inmune la oposición cuando tuvo esa defensa solamente pa los intereses de la empresa", declaró l'alcaldesa nuna rueda de prensa na que tuvo acompañada del coordinador xeneral d'IX d'Asturies, Ramón Argüelles, y l'eurodiputada y exalcaldesa del conceyu Ángela Vallina.

Pela so parte, Vallina pidió que tanto'l PP como'l PSOE "dean esplicaciones de por qué volvieron axudicar l'agua d'esa manera tan torticera otra vegada cuando se ganó'l primer pleitu a la mesma empresa y por qué se punxeron siempres de parte de la empresa y non de los intereses municipales", polo que, amás, pidió la dimisión de los sos respectivos voceros. Y ye que, ente que en conceyos como Uviéu tienen faese cargu de la mala xestión del PP, en Castrillon ta asocediendo lo contrario. Según la Eurodiputada, el casu de l'agua de Castrillon ye xusto lo contrario qu'asocedió en Villa Madalena, nel que'l Conceyu de la capital sigue pagando por una operación lesiva pa la ciudadanía. "Equí la nuesa posición dexó aforrar a los castrillonens varios millones d'euros".

Pela so parte, el coordinador xeneral d'IX d'Asturies, Ramón Argüelles, felicitóse de que, mientres n'otros llugares l'agua ye noticia "poles trames", en referencia a escándalos como'l de la Canal d'Isabel II que chisca a la cúpula del PP, en Castrillón la noticia ye qu'un gobiernu d'IX llogró, en solitario, que les pretensiones ilexítimes d'una empresa, col sofitu sesgáu de populares y socialistes, quedaren tornaes. Y ye que, frente a perdes económiques, esta sentencia supon que se queden nes arques del conceyu cinco millones d'euros (los 3,7 millones que pidía l'axudicataria más los intereses) nel Conceyu, "que van sirvir pa garantizar servicios a los ciudadanos".

Pela so parte, el coordinador d'IX en Castrillón, Javier Espejo, felicitase por esta sentencia que supón una reconocencia pa la xestión de Angela Vallina y Yasmina Triguero como alcaldeses. Amás, Espejo estimó a la dirección d'Izquierda Xunida d'Asturies el sofitu pa llantar cara a una privatización que, dende'l principiu foi cuestionada pol so lesividad pal conceyu.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies