Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Llamazares pide destituyir y declarar 'persona non prestosa' a De La Serna pol retrasu de l'AVE

Llamazares acomete contra'l ministru de Fomentu y acusa a la derecha económica y política asturiana de manter "un pulsu" a cuenta de los asturianos

El voceru d'IX na Xunta Xeneral del Principáu, Gaspar Llamazares, calificó güei de “burlla” el nuevu escarrilamientu de l'AVE que la so llegada va retrasase, per enésima vegada, hasta'l 2021 y namái hasta La Pola L.lena y reclamó la destitución d'Íñigo de la Serna como postreru responsable d'una nueva demoranza que, aseguró, namái respuende a los intereses de la derecha política y de la económica del sector del tresporte priváu. “Asturies tendría de declarar persona non prestosa al ministru de fomentu y pidir el so cese per parte del presidente del Gobiernu”, afirmó'l diputáu, pa quien la decisión d'apostrar la Variante de Payares significa asitiar a la Comunidá Autónoma n'una situación de desventaxa col restu del país, alloñar tamién d'Europa.

“Ye una burlla y un escarniu qu'esta decisión tomarase por meros intereses partidistes. Intereses de la derecha, ente Partíu Popular y Foro ya intereses, sobremanera, de la derecha cola derecha económica, col sector del tresporte priváu, que va ver beneficiada la so situación tanto nel tresporte de viaxeros como nel tresporte de mercancíes, onde hai xuna gran hexemonía nestos momentos de la empresa pública RENFE. D'eso trátase, d'un pulsu na derecha a cuenta de los asturianos, una guerra na derecha, en territoriu asturianu y con soldaos asturianos. Una burlla y un escarniu”, denunció Llamazares.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies