Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Llamazares cree que'l cambéu de gobiernu ye 'poner parches' arrenunciando a un cambéu na llínea política p'apigurar una mayoría d'izquierdes

La comunicación esta tarde de la dimisión de la conseyera d'Infraestructures y Medioambiente, Belén Fernández, y la so sustitución pol diputáu Fernando Lastra, más qu'una remodelación del Gobiernu encontia lo que paez un atrincheramientu colos sos " incondicionales " del presidente Javier Fernandez.

El voceru d'IX na Xunta Xeneral del Principáu, Gaspar Llamazares, aseguró en conociendo la noticia qu'esti cambéu ye una arrenuncia a recuperar la iniciativa política capaz d'apigurar una mayoría parlamentaria de la esquierda per parte d'un gobiernu escosu".

"Da la impresión de que'l presidente del Principáu intenta namá poner parches a un gobiernu foliáu, a un gobiernu escosu, y enrocar a los sos responsables. Camudar o desvistir un santu pa vistir otru ensin encetar lo fundamental, que ye una remodelación a xeitu ", afirmó Llamazares.

Asina, a xuiciu del voceru d'IX na Xunta Xeneral esti cambéu vien demostrar que se trata de la respuesta de "un Gobiernu escosu y un presidente embaecíu".

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies