Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX propón a Podemos abrir una axenda politica de cambéu, nun nuevu marcu de negociación de la izquierda en dos bloques de 14 diputaos

Izquierda Xunida d'Asturies unvió a Podemos una propuesta pa buscar fórmules que dexen poner en marcha polítiques d'esquierda y dar respuesta a la situación d'esceición" que se vive na Comunidá Autónoma.

El coordinador xeneral, Ramón Argüelles, treslladó al secretariu xeneral de Podemos, Daniel Ripa, un documentu que, sol títulu "propuesta de cambéu pa sumar izquierda" pretende ser un puntu de patida que dexe algamar una nueva mayoría na rexón, plantegando un nuevu marcu políticu de negociación de la esquierda en dos bloques de 14 diputaos cada unu. Nuna carta, Argüelles convida a Ripa a qu'afite fecha y llugar pa empecipiar los contactos.

El secretariu de Converxencia d'IX, Jaime Gareth Florez, resaltó la necesidá d'algamar consensos yá que, afirmó, "la ciudadanía nun entendería la inacción de les fuerza poltiticas de la esquierda n'ares d'atopar fórmules como sí fixeron n'otros llugares: Portugal o Valencia, o conceyos del cambéu, como'l mesmu Uviéu". L'oxetivu ye buscar alternatives a los retayos a la precariedá y la probeza, pa lo que, añedió, "dende'l respetu a les nueses identidaes y como socios que somos dende les pasaes elecciones xenerales, proponemos a Podemos trabayar sobro una axenda programática que dexe sumar los sos nueve diputaes y diputaos y los cinco d'Izquierda Xunida pa yá los nuesos 14 axustar colos 14 del PSOE un programa y un Gobiernu que supere l'actual estancamientu políticu". Frente a una negociación a trés bandes, IX plantega "un cambéu d'estratexa a la izquierda, con 14 al pie de 14".

Carta de Ramón Argüelles a Daniel Ripa pa tresllada-y la propuesta y emplazándolu por qu'indique fecha y llugar pa empecipiar les conversaciones.

A Daniel Ripa, secretario general de Podemos Asturias.

Estimado Daniel

Adjunto te remito para que la valoréis nuestra propuesta política de cambio, para sumar izquierda hasta el final de la legislatura.

Mi intención es mantener un encuentro con vuestra fuerza política lo antes posible para explorar las posibilidades de alcanzar un acuerdo sobre la base de los objetivos que explicitamos en el documento.

Es por ello que te invito a que indiques fecha y lugar para que podamos iniciar las conversaciones y estudiar fórmulas de cooperación, orientadas a lograr en Asturias un cambio real a la izquierda, a la medida de las necesidades de la sociedad asturiana.

Quedando a la espera de tus noticias, aprovecho la ocasión para enviarte un fraternal saludo.

Ramón Argüelles
Coordinador General de Izquierda Unida de Asturias

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies