Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

07/09/2017

Llamazares y Baltasar Garzón participen mañana xueves nos actos pola recuperación de la memoria democrática n'Uviéu y Pravia

10:00 Hores, Archivu Históricu d'Asturies.

Gaspar Llamazares y Baltasar Garzón participen mañana, al pie de Víctor Díaz Cardiel, Cristina Pontón, y Jesús Iglesias, nos actos que, sol títulu "les tables non rases de la llei", entamó Izquierda Xunida y el grupu municipal n'Uviéu y que se va desenvolver nel Archivu Históricu d'Asturies (calle Arcipreste d'Afitada, Uviéu).

La llegada al Archivu ta prevista pales 10 hores. Ellí, van entrevistase cola directora de la institución, Concepción Parés, con quien van visitar les instalaciones. A lo llargo d'esa visita va atender a los medios.

Les charres englobaes sol títulu "les tables non rases de la llei" van entamar a les 11:00 hores, y nelles encetarán la proposición de la llei de memoria democrática y la comisión de la verdá.

Termináu l'actu nel archivu históricu, el voceru d'IX na Xunta Xeneral y el ex xuez y presente de la Fundación Internacional Baltasar Garzón, van treslladar a Pravia, por ferrocarril (FEVE), onde van comer con miembros de l'agrupación local nési conceyu pa darréu visitar la fuesa de la Canalona en Agones

17:15 hores. Fuesa de la Canalona, Agones, Pravia

Na Fuesa de la Canalona, asitiada n'Agones, Pravia, va realizase, a partir de les 17:15 hores, un percorríu esplicativu de les actuaciones realizaes na fuesa a lo llargo de 2017 al cargu de voluntarios y voluntaries al pie de miembros de l'Asociación para la recuperación de la Memoria Histórica (ARMH).

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies