Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Llamazares nun detecta munches ganes per parte del Gobiernu para llograr el votu de los diputaos d'IX

Demanda claridá, superación de les incertidumes y compromisu porque'l sofitu nun ta garantizáu, alvierte'l voceru parlamentariu d'IX

Gaspar Llamazares, voceru parlamentariu d'IX na Xunta Xeneral, unvió esta mañana un mensaxe al Executivu asturianu una vegada trescurríes trés sesiones de presentación de los presupuestos na Xunta Xeneral. El voceru parlamentariu detecta “non munches ganes per parte del Gobiernu pa llograr el votu de los diputaos d'IX”, que per otru llau, yá decidió que nun va bloquiar los presupuestos, como recordó. “Demandamos al Gobierno claridá, superación de les incertidumes y compromisu por que nestos momentos el non bloquéu convertirase en sofitu a los presupuestos de 2018, sofitu qu'inda nun ta garantizáu y paez que los conseyeros nun tienen enforma interés en garantizar”, esplicó en declaraciones tres l'actu institucional de conmemoración de la Constitución.

Llamazares confirmó que va haber nueves xuntes y, ye más, ten d'habeles por que l’actitú de facilitación sía de sofitu a los presupuestos de 2018. “Ye una parte importante y de xuru col sofitu d'otros grupos podemos tener presupuestu y non la prórroga de los presupuestos de la derecha”, concluyó.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies