Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX reclama compromisu políticu amás del presupuestu

IX esixe un cambéu d'aldu na política asturiana frente a la inercia y el continuismu para salvar la llexislatura pales aspiraciones y necesidaes de los asturianos y pa una mayoría presupuestaria.

Asina lo esplicó Gaspar Llamazares, voceru parlamentariu d'IX na fixación de posición de los presupuestos de la consejeria de Facienda que cerraron esta tarde les comparecencies del proyectu pal próximu exerciciu.

Pa ello, dixo Llamazares, precisamos un presupuestu social pero tamién un compromisu políticu en temes como un plan d'integración de 0 a 3, el rellanzamientu de l'atención primaria, la garantía de derechos sociales y l'armonización fiscal nel contestu del nuevu modelu de financiamientu.

De siguío Llamazares aseguró que nin el presupuestu nin el compromisu políticu basten, sinón que tamién ye necesariu un nuevu modelu de gobiernu abiertu y de xestión pública, tresparente y participativa.

IX ta dispuesta a facilitar el nuevu presupuestu y quier sofitar y formar parte del cambéu d'aldu, de proyectu y de gobiernu, resumió.

Pal voceru d'IX l'articulación política del noroeste, pa ser creíble, y nun interpretase como escapismu énte la incapacidá de sumar dientro, precisa'l compromisu de Javier Fernández col presupuestu y col cambéu.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies