Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Argüelles pide altor políticu pa buscar soluciones a la cuestión catalana

El coordinador d'IX apuesta por un modelu Republicanu y federal onde se garanticen, con independencia de los territorios, les refugayes de les persones

La resultancia de les elecciones catalanes esixe más esfuerzu per parte de toles fuerces para buscar víes de solución al conflictu secesionista. El coordinador xeneral d’IX Asturies, Ramón Argüelles, reivindicó en dándose a conocer les resultancies preliminares, con más d'un 98% per cientu escrutáu, la importancia d'articular procesos políticos que dexen l'entendimientu y alloñáu de movimientos secesionistes. A xuiciu d'Argüelles ye la hora de la política pa trabayar per un país más xustu, equitativu y equilibráu onde, más allá de los territorios, lo que se garanticen sían les refugayes de les persones, con independencia del llugar nel que vivan o nacieren.

"Dende Izquierda Xunida d'Asturies valoramos les elecciones en Cataluña como una oportunidá por que los políticos faigamos, d'una vegada, lo que nos pide la xente, que ye buscar soluciones y non buscar problemes", enfatizó el máximu responsable de la formación, quien añedió que la vía pola qu'apuesta IX ye pola federal. "Col federalismu tener claro. Nós nun sofitamos los independentismos. Creemos amás que, si hai que modificar la Constitución, fáigase non yá para reconocer territorios sinón que se faiga tamién pa reconocer derechos, sobremanera de la xente más vulnerable y, por tanto, pa una España federal, republicana, y colos mesmos derechos pa toos y toes".

Argüelles coincidió con Alberto Garzón en que'l cambéu constitucional ye posible y necesariu p’afaela a los cambeos sociales pero, tamién, pa blindar derechos. Sía que non, refugó cualquier alternativa de gobiernu que la so fueya de ruta sía la vía independentista, apostando por un nuevu escenariu con una izquierda empobinada a defender les conquistes sociales y fortalecer derechos.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies