Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Llamazares reclama la convocatoria del Conseyu de Política Fiscal pa encetar el financiamientu autonómicu

El voceru d'IX d'Asturies considera que l'Executivu autonómicu tien d'impulsar con mayor fuerza y coordinación el desbloquéu

Gaspar Llamazares, voceru parlamentariu d'IX na Xunta Xeneral, reclamó esta mañana n'Uviéu al Gobiernu de Mariano Rajoy que convoque'l Conseyu de Política Fiscal y Financiera pa encetar el financiamientu de les comunidaes autónomes. A xuiciu del voceru d'IX esti ye un asuntu de llexislatura que tien de tener una propuesta per parte del Ministeriu de Facienda o del Conseyu de Política Fiscal y Financiera qu'entá nun se produció. Mientres, Rajoy foco güei que se trata d'un Gobiernu qu'incumplió los sos compromisos de la Conferencia de Presidentes y que tien propuesta en redol al financiamientu y, a cambéu, adelantró cola PNV l'alcuerdu de cupu. “Vemos con esmolición que cada vez hai más dificultaes pa llograr un alcuerdu de financiamientu autonómicu, porque adelantra'l cupu y porque, amás, garantiza la exoneración de la delda de delles comunidaes autónomes y porque nun avanza una propuesta de reforma pal financiamientu de les comunidaes autónomes”, alvirtió'l voceru d'IX.

Nesti mesmu sentíu, tamién reclamó que'l Gobiernu autonómicu de Javier Fernández impulse una mayor fuerza y coordinación por que se desbloquie esta tema, “que ye una de les principales de llexislatura”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies