Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

16/04/2018

IX va llevar al plenu la situación de los interinos, la see del Grau de Deporte y los vuelos de tresplantes

La diputada Concha Masa considera que'l Gobiernu asturianu tien de pronunciase sobro la see del Grau y establecer pautes pal equilibriu territorial

IX va apelar al Conseyeru d'Educación, esti xueves, sobro la situación de los profesores interinos, por que como soliciten los sindicatos educativos, dende la Conseyería realícese una planificación sistemática a dellos años vista de la interinidá, en paralelu a la convocatoria d'oposiciones, qu'anguaño ye más numberosa que n'anteriores. Amás, IX va preguntar al mesmu Conseyeru coles mires de conocer la posición del Gobiernu d'Asturies en relación al Grau del Deporte. Concha Masa aseguró que ye necesario que'l Gobiernu estableza unes pautes pa procurar l'equilibriu territorial en llugar d'establecer la competencia ente territorios por una titulación universitaria, que podría enllantase nun plazu curtiu, con gran consensu sobro ella, pero gran disputa sobro la see que se-y asigne.

Como Proposición Non de Llei IX va defender el caltenimientu de personal na torre de control del aeropuertu d'Asturies pa facilitar la llegada de los vuelos sanitarios, ente ellos los de tresplantes, frente a la nueva normativa del Gobiernu central que pretende que, inclusive en vuelos nocherniegos, estos faigan con procedimientos puramente automáticos. “Creemos qu'esto supon unos riesgos y supondría, probablemente, qu'estos órganos que tienen que llegar con urxencia, podríen nun faese efectivos y apeligrar la vida de dellos pacientes”, alvirtió Masa.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies