Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

El secretariu d'Organización d'IX asegura que la esistencia d'IX nun ta en riesgu y que'l so futuru va depender de la militancia

Alejandro Suárez manda un mensaxe de tranquilidá a l'afiliación y recuerda que Garzón robló dellos documentos cola federación na que reconoz "la nuesa singularidá"

El secretariu d'Organización d’IX Asturies, Alejandro Suárez, ente les informaciones apaecíes güei sobre la formación, fixo un llamamientu al aselu asegurando que'l futuru de IU Asturies va ser el que decida la militancia. “La esistencia de IU Asturies nun ta en riesgu. El futuru de la nuesa organización depende única y puramente de los nuesos afiliaos y afiliaes. Por tanto, queremos dende la dirección de IU Asturies mandar un mensaxe de tranquilidá que, amás, comparte Alberto Garzón, que yá vieno a Asturies y robló dellos documentos con nós, respetando la nuesa singularidá”.

Alejandro Suárez aprofió qu’IX Asturies gocia de “bona salú” y baraxa unes bones mires electorales.

Nel planu internu, el secretariu d'organización va viaxar el próximu sábadu a Madrid onde tán previstes delles xuntes pa falar de la situación d'IX.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies