Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Llamazares califica Silicosis como 'barcu al debalu' y esixe qu'amás de la destitución del so director se nome a otru ente los candidatos de la convocatoria

El diputáu pide que se cumpla "na so cabalidá" la sentencia, de la que reprocha al Gobiernu por esbardiar la oportunidá pa rellanzar el centru de referencia nacional

“Silicosis ye güei un barcu al debalu onde en cuenta de tener capitán lo que punxeron ustedes al frente ye un inxenieru aeronáuticu”, reprochó güei el voceru d'IX na Xunta Xeneral del Principáu, Gaspar Llamazares, al Conseyeru de Sanidá, Francisco del Busto, al que preguntó por qué'l gobiernu encerríscase n'incumplir les sentencies sobro la dirección del institutu de Silicosis. Polo pronto, Del Busto confirmó que va cesar al director d'esti centru de referencia nacional, nuna medida tardía y que nun da por completu cumplimientu a los fallos xudiciales qu'inclúin l'anulación del nomamientu, pero'l caltenimientu de les bases que seríen d'aplicación pal restu de candidatos qu'allegaríen a la convocatoria.

El problema, esplicó Llamazares, ye que'l Gobiernu quedó presu na so propia rede, polo que-y encamentó al cumplimientu, “na so cabalidá” de la sentencia por que nun sía “un nomamientu, como diz el tribunal, arbitrariu, caprichosu y, paez que, fechu a costa fecha, sinón que se nome a una persona afayadiza al puestu, non el puestu pa una persona yá primeramente designada”.

Llamazares enfeó al Conseyeru'l so refractariedad yá que, dixo, “nun ye verdá qu'el so Gobiernu, nesti casu concretu, haya siguíu y cumpliera la sentencia de los tribunales. Bien al contrariu, hai perseverado nel erru y yo diría, y el mio grupu parlamentariu diría, que nun ye daqué estrañu al llabor que caltien la Conseyería y por estensión el Gobiernu: nun #destacar pol cumplimientu de les sentencies xudiciales”.

Silicosis, recordó'l voceru d'IX, vivió un tiempu de disolución, na área de xestión clínica y nel HUCA y güei, a pesar de la sentencia y de ser un centru de referencia nacional sigue somorguiáu en problemes qu'afecten a la institución tanto dende la perspectiva de xestión de personal como'l papel en prevención que tendría de xugar. Llamazares criticó la desidia a esti respectu de la que reivindicó la necesidá de recuperar la entidá como un centru con identidá propia, con calter preventivu, llaboral investigador, tal que, añedió, recoyíase y con esa orientación los alcuerdos de investidura. Sicasí, llamentó, “ustedes quedaron a mediu camín y convirtieron una oportunidá nun grave problema”.

“Silicosis ye güei un barcu al debalu onde en cuenta de tener capitán lo que punxeron ustedes al frente ye un inxenieru aeronáuticu”, reprochó güei el voceru d'IX na Xunta Xeneral del Principáu, Gaspar Llamazares, al Conseyeru de Sanidá, Francisco del Busto, al que preguntó por qué'l gobiernu s’encerrisca n'incumplir les sentencies sobro la dirección del institutu de Silicosis. Polo pronto, Del Bustu confirmó que va cesar al director d'esti centru de referencia nacional, nuna media tardida y que nun da por completu cumplimientu a los fallos xudiciales qu'inclúin l'anulación del nomamientu, pero'l caltenimientu de les bases que seríen d'aplicación pal restu de candidatos qu'allegaríen a la convocatoria.

El problema, esplicó Llamazares, ye que'l Gobiernu quedó presu na so propia rede, polo que-y encamentó al cumplimientu, “nel so cabalidad” de la sentencia por que nun sía “un nomamientu, como diz el tribunal, arbitrariu, caprichosu y, paez que, fechu a costa fecha, sinón que se nome a una persona fayadiza al puestu, non el puestu pa una persona yá primeramente designada”.

Llamazares enfeó al Conseyeru'l so refractariedad yá que, dixo, “nun ye verdá qu'el so Gobiernu, nesti casu concretu, haya siguíu y cumpliera la sentencia de los tribunales. Bien al contrariu, hai perseverado nel erru y yo diría, y el mio grupu parlamentariu diría, que nun ye daqué estrañu al llabor que caltien la Conseyería y por estensión el Gobiernu: nun #destacar pol cumplimientu de les sentencies xudiciales”.

Silicosis, recordó'l voceru d'IX, vivió un tiempu de disolución, na área de xestión clínica y nel HUCA y güei, a pesar de la sentencia y de ser un centru de referencia nacional sigue somorguiáu en problemes qu'afecten a la institución tanto dende la perspectiva de xestión de personal como'l papel en prevención que tendría de xugar. Llamazares criticó la desidia a esti respectu de la que reivindicó la necesidá de recuperar la entidá como un centru con identidá propia, con calter preventivu, llaboral investigador, tal que, añedió, recoyíase y con esa orientación los alcuerdos de investidura. Sicasí, llamentó, “ustedes hanse quedáu a mediu camín y convirtieron xuna oportunidá nun grave problema”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies