Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Argüelles anima a la militancia a votar la política d'aliances de cara a les elecciones autonómiques

El coordinador xeneral recuerda la importancia del referéndum de mañana xueves que los sos resultaos sobro confluencia van ser venceyantes

 

El coordinador xenera d’IX Asturies, Ramón Argüelles, convidó esta mañana a tola afiliación a que participe nel referéndum entamáu pa mañana xueves y nel que la militancia va decidir si la formación va allegar a les próximes elecciones autonómiques en solitariu o en coalición con Podemos. "Animo a toles y tolos militantes a qu'espresen la so voluntá, a qu'alleguen, si pueden, a votar porque ye l'exerciciu de democracia más importante qu'hai".

La cita ye trascendental pa definir aliances yá que, esplicó'l máximu responsable de la formación, la resultancia del referéndum va ser venceyante: "va ser nuesa guía d'actuación, asina qu'ánimu y a votar".

 

 

En el referéndum, vota

Mañana Izquierda Unida en Asturias, Izquierda Xunida, vivirá un día importante, con el referéndum en el que la militancia podrá expresar su voluntad sobre nuestra política de alianzas de cara a las próximas elecciones autonómicas. Desde aquí, animo a toda la militancia a que participe.

Publicado por Ramón Argüelles en Miércoles, 27 de junio de 2018
Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies