Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

06/03/2019

Gemma Alvarez Delgado: 'trabayar va ser la mio única promesa'

La candidata a l'alcaldía de L.lena, Xema Alvarez Delgado, comprometióse güei a “trabayar“ pa faer del conceyu’l llugar que los vecinos y les vecines merécense pa vivir. Ésa, la de trabayar, va ser la so única promesa, afirmó la rexidora, que pretende revalidar a gobiernu nes elecciones municipales de mayu.

El Coordinador xeneral d'IX d'Asturies, Ramon Argüelles, destacó la capacidá de la so sucesora al frente del conceyu de L.lena, pa encetar cuantos retos tuviera qu'asumir. En toes aquelles árees en que dirixió, dixo, demostró ser una gran xestora. Argüelles destaco que la elección de Xema Alvarez Delgado como candidata demuestra'l pesu de les muyeres y el feminismu n'IX, non yá de palabres sinón tamién en fechos.

Na presentación de Xema Alvarez Delgado tamién quixo tar la Secretaría de política municipal, Gabriela Alvarez, pa quién falar de la candidata a l'Alcaldía ye, como muyer, un arguyu.

El coordinador local d'IX en L.lena, José González Aportunó nesa capacidá de xestión que quedaba patente col llogru del nuevu centru de salú, que ye yá un fechu y non una promesa.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies