Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

13/05/2019

Zapico reclama la firma inmediata del conveniu del soterramientu de Llangréu y el Plan de cercaníes d'Asturies

Ovidio Zapico, diputáu d'IX y candidatu númberu dos d'Asturies pola Izquierda a la Xunta Xeneral, reclamó güei al gobiernu la firma inmediata del conveniu que va dexar la finalización del soterramientu de Llangréu y esixó la puesta en marcha del Plan de cercaníes del Gobiernu central pa terminar col deterioru que sufre'l tresporte ferroviariu na comunidá autónoma.

A xuiciu de Zapico la situación del soterramientu en Llangréu ye “vergonzosa” y “llamentable” y esixe una execución inmediata pa poner fin a una obra que lleva diez años en marcha.Xuntu al voceru de la Plataforma pol Soterramientu, David Álvarez, el coordinador d'IX en Llangréu, y el voceru municipal, Toni Giganto, el diputáu d'IX, sostuvo que nun se puede consentir mientres más tiempu, porque esisten problemes terribles pa ver quién, cómo y cuándo se fae cargu del dineru pa rematar la obra “. Zapico repitió la importante esmolición porque se quede asina y porque la infraestructura empieza a sufrir el deterioru del pasu del tiempu y porque nun s'urbanice'l terrén. De la mesma, amosó la so esmolición por funcionamientu normal del tren que circula na redolada de la obra.

Zapico amosó'l so agradecimientu a la Plataforma pol soterramientu y al equipu de gobiernu per tol trabayu desenvueltu pa reivindicar la finalización d'esta infraestructura tan importante.

El diputáu d'IX tamién llamentó la situación que vive la malla ferroviaria d'Asturies nel so conxuntu y reclamó que'l Plan de cercaníes anunciáu pol Gobiernu central sía una realidá inmediata, dempués del deterioru del tren nos postreros 20 años, que insistentemente denunció IX. Alarma per falta d'inversión, acentuada nos últimos años, con decisiones nefastes de camudar l'allugamientu de la estación de Xixón, con horarios ensin afaer a la población y una perspectiva de continua cayida de pasaxeros qu'hai que revertir pa recuperar les caracteristiques de seguridá y fiabilidá que güei nun tien.

IX reclama la tresferencia de tresferencies ferroviaries, una vegada que l'estáu executara'l Plan de cercaníes, que ye una delda histórica que l'estáu tien con Asturies, y poner en marcha un Asturtren, siguiendo'l modelu del Eusko Tren.

David García, voceru Plataforma por Soterramientu, llamentó, pela so parte, que'l PSOE de Llangréu mienta y engañe a los ciudadanos del valle, al afirmar que sofitaron toles mociones y declaraciones sobro soterramientu, cuidando qu’a finales de 2014 abstuvieranse nel consistoriu énte una moción. El PSOE nel so momentu quixo quitar d'aquella moción la responsabilidá estatal, recordó'l voceru de la plataforma. “Si esta obra ta na axenda ye gracies a la plataforma y non por partíos que tiren escontra tras dependiendo de los partíos de vez”, concluyó al pie de les víes.

Toni Giganto, voceru del equipu municipal de Llangréu, clamó pel furacu de Llangréu”, con un tunel vacíu onde nun se sabe qué va pasar, y reprochó al executivu de Pedro Sánchez un últimu cambéu del conveniu que fixo perder otros ocho meses más pa una infraestructura básica, que yá sufrió cortes, retrasos nel funcionamientu del tren…. Tamién denunció que'l Gobiernu asturianu utilice fondos mineros pa la urbanización cuando tendríen de ser fondos ordinarios.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies