Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX va averase a la negociación de investidura con voluntá sincera d'alcuerdos pa llograr estabilidá na llexislatura

Izquierda Xunida va allegase mañana con “voluntá sincera" de llegar a a alcuerdos que favorezan favorecer la investidura d'Adrián Barbón pero tamién pa llograr la estabilidá de la llexislatura, basada nuna "mayoría parlamentaria amplia de tola izquierda".

El diputáu Ovidio Zapico recordó que la izquierda ganara claramente les pasaes elecciones autonómiques, daqué que tien que sirvir como un antídotu pa evitar "que'l dogmatismu, que l'inmovilismu, que’l tacticismo, que la cerrazón, bloquien la puesta en marcha d'un gobiernu qu'impulse un programa de llexislatura que cunte con ese ampliu respaldu".

El parllamentariu aseguró qu'Asturies nun puede dexar que les distintes izquierdes opten por autoanulase con dinámiques de "turniaes d'ida y vuelta". Frente a ello, Zapico reivindicó'l diálogu y la negociación que dexe llegar a alcuerdos y compromisos. "Por eso vamos asistir mañana con esa intención de poner los cimientos pa esi alcuerdo sólidu y qu’esta llexislatura sí pueda ser lo que la llexislatura pasada fuimos incapaces de desenvolver".

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies