Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

El coordinador local, Graciano Maseda denuncia que'l Consistoriu incumple la normativa en concesión de llicencies

El técnicu que ta encargáu d'informar y tramitar les llicencies d'obra mayor nun ta nin cualificáu nin ye funcionariu

Izquierda Xunida de Tapia rexistró nel Conceyu un pidimientu por que'l Conceyu cese nes práctiques actuales de xestión urbanística y que fíen la mesma a técnicos que nun son funcionarios y qu'escarecen de la cualificación esixida pola llei. El coordinador local de la formación, Graciano Maseda, reprochó güei estes práctiques irregulares, daqué que, recordó, yá denunciara a lo llargo de la pasada campaña electoral. "El técnicu que ta encargáu d'informar y tramitar les llicencies d'obra mayor nun ta nin cualificáu nin ye funcionariu", afirmó Maseda, pa quien la situación supón xenerar inseguridá xurídica pa la ciudadanía que, amás, ye una fonte "perenal" de pleitos pal conceyu.

Coles mires de que'l Conceyu tome midíes, IX de Tapia presentó un escritu nel que se reclama la vuelta a la llegalidá lo antes posible. Pa ello, plantégase que la xestión se-y encargue a un funcionariu cola cualificación riquida y, nel casu del que'l Consistoriu nun cunte con esi personal, que pida asistencia tal que contempla la llei al Principáu d'Asturies en materia d'Ordenación del Territoriu y Urbanismu.

Amás, propón que se dote presupuestariamente la creación d'un Arquiteutu Municipal como prioridá antes de la lliberación de políticos con cargu al erariu local.

Escritu presentáu nel Conceyu

Graciano Maseda González con DNI ………………………….. y con domicilio en Calle san Blas 7-Bajo a efectos de notificaciones, en nombre propio y como Coordinador de IU Tapia de Casariego y por medio del presente escrito

expone:

1º Que como ya se manifestó en la pasada Campaña Electoral de las Elecciones Locales celebradas el 26 de mayo de 2019, el Ayuntamiento de Tapia incumple gravemente la normativa vigente en cuanto a la concesión de licencias urbanísticas según el leal entender de este que suscribe y de la Agrupación de IU Tapia de Casariego.
2º Este incumplimiento está motivado en primer lugar por el hecho de que las licencias de obra y temas de planeamiento urbanístico se informan por Técnico Municipal  no competente, dado que la titulación con la que figura en la relación de puestos de trabajo del último presupuesto del Ayuntamiento es la de Aparejador y carece de competencia para informar obras competencia de Arquitectos Superiores así como los temas de planeamiento que competen así mismo a los Arquitectos superiores, tal como se establece en el artículo 229.5 del Decreto Legislativo 1/2004 de
22 de abril, por el que se aprueba el Texto Refundido de las Disposiciones Legales Vigentes en Materia de Ordenación del Territorio y Urbanismos del Principado de Asturias, norma sobradamente conocida por la Secretaría y Alcaldía del Ayuntamiento de Tapia de Casariego.
3º Además del incumplimiento anterior la Alcaldía y Secretaría municipal coloca a los ciudadanos de Tapia de Casariego en una situación de inseguridad jurídica, dado que el Técnico Municipal informante carece de la condición de funcionario público,  incumpliendo en segundo lugar el artículo 9.2 del Texto Refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público (TREBEP), aprobado por Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, según el cual y cito “en todo caso, el ejercicio de las funciones que impliquen la participación directa o indirecta en el ejercicio de las potestades públicas o la salvaguarda de los intereses generales del Estado y de las Administraciones Públicas corresponde exclusivamente a los funcionarios públicos , en los términos que en la ley de desarrollo de cada Administración Pública se establezcan”.

En base a lo expuesto solicita:

Primero.- Que se cese en las practicas actuales y se informen las licencias de obra y los asuntos concernientes al planeamiento urbanístico por técnico competente y con la condición de funcionario público y en caso de no disponer del mismo que se solicite la asistencia prevista en artículo 229.5 del Decreto Legislativo 1/2004 de 22 de abril, por el que se aprueba el Texto Refundido de las Disposiciones Legales Vigentes en Materia de Ordenación del Territorio y Urbanismos del Principado de Asturias.

Segundo.- Se dote presupuestariamente la creación del puesto de Arquitecto Superior Municipal Funcionario, antes que cualquier liberación de políticos con cargo a los presupuestos municipales.

En TAPIA DE CASARIEGO a 9 de julio de 2019.

El Coordinador de IU Tapia de Casariego
Fdo. Graciano Maseda González.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies