Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

08/11/2019

El votu a Xuníes Podemos ye l'únicu que garantiza restaurar l'orde social, afirma Enrique Santiago

L'alcalde de Mieres llama a la movilización el próximu domingu

El Secretariu Xeneral del Partíu Comunista d'España, el candidatu de xuníes podemos al congresu, Enrique Santiago, aseguro güei que l'únicu votu útil para llevar a la Moncloa polítiques d’izquierda ye'l votu a Xuníes Podemos. “Xuníes Podemos ye l'únicu votu que va torgar que la ultraderecha n'España siéntese o qu'haya un gobiernu de la ultraderecha. Xuníes Podemos ye l'únicu votu que va garantizar que n'España haya un gobiernu d'izquierdes, que'l Partíu Socialista tenga que faer polítiques d'izquierda nun Conseyu de Ministros al serviciu de los ciudadanos gracies a la presencia de Xuníes Podemos”.

Santiago participaba esta tarde nun actu en Mieres al pie de Juan Ponte y Sofia Castañón, candidatos per Asturies a la Cámara baxa, Y nel que l'alcalde de Mieres, Anibal Vazquez, llamó a la máxima participación el próximu domingu. “Tamos a 48 hores de les elecciones. Lo fundamental ye que tolos españoles, nesti casu a la xente de Mieres y d'Asturies se de cuenta de la importancia que tien ese derechu que tenemos al votu y que ye fundamental que vaigamos votar y votemos a Xuníes Podemos.

Nel actu de Mieres participaben amás la secretaría xeneral del Partíu Comunista d'Asturies, Agustina Guglielmetti y, la coordinadora d’IX Mieres, Beatriz Gonzalez Prieto.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies