Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

04/12/2019

IX pide la convocatoria inmediata de la mesa de concertación énte los riesgos pa la industria de la nueva puya de interrumpibilidad

Ángela Vallina asegura que s'avanza na negociación presupuestaria pero qu'inda "queden dellos flecos" qu'espera que se llimen nes próximes hores

 

Izquierda Xunida va pidir la convocatoria inmediata de la mesa de concertación por que pueda encetase la situación abierta tres l'aprobación per parte del Gobiernu Central d'una puyes de interrumpibilidá eléctrica que puede tener graves consecuencies pal texíu granible asturianu, más cuando inda nun hai fecha pal estatutu de la industria electrointensiva. La vocera de la formación na Xunta Xeneral del Principáu, Ángela Vallina criticó güei con durez la midida del Gobiernu central que, dixo, xustifica dafechu la necesidá d'un Plenu monográficu sobro la industria asturiano y que, finalmente, va celebrase'l 28 y el 29 de xineru, dempués de qu'esta mesma mañana la Xunta de Voceres va aprobar habilitar dos díes del próximu mes con esti fin.

Ángela Vallina manifestó'l so enoxu porque l'Alministración Central aprobara'l nuevu modelu de puya eléctrica de interrumpibilidad pero, sicasí, caltenga la so apatía en sacar alantre'l nuevu marcu para los grandes consumidores. Si'l Gobiernu puede aprobar esta puya, o'l decretu para la retribución para les anovables, enfatizó, “¿por qué nun puede aprobar l'estatutu para la industria electrointensiva? Tar en funciones para tou”.

Amás, aprofió la vocera d'IX, va haber que dirixise a tolos diputaos y diputaes y senadores, de tolos partíos per Asturies nes Cortes por que manifiesten la opinión que, sobre la materia y sobre les decisiones impulsaes poles ministres de Transición Enerxética, Teresa Ribera, ya Industria, Reyes Maroto que, añedió, “son como bomberos pirómanos pa la industria asturiano y pa la Industria en xeneral”.

IX rexistró esta mesma mañana una entruga escrita al Gobiernu autonómicu por qu'esplique si, énte la "pésima" noticia, va convocar a la mesa de concertación y les midíes que piensen adoptase énte la mesma.

Presupuestos

Al respective de la negociación presupuestaria, a entrugues de la prensa, Ángela Vallina esplicó que se taba avanzando y que yá había un prealcuerdo, magar reconoció qu'inda quedaben asuntos pindios qu'esperaba que se resolvieren nes próximes hores. “Falta llimar dellos flecos”, señaló.

Entruga sobro la puya de interrumpibilidá

A LA MESA DE LA XUNTA XENERAL DEL PRINCIPÁU D'ASTURIES

 

Ángela Vallina de la Noval, Diputada del Grupo Parlamentario de Izquierda Unida en la Junta General del Principado de Asturias, al amparo de lo establecido en los artículos 210 y siguientes del Reglamento de la Cámara, tiene el honor de formular al Consejo de Gobierno la siguiente pregunta para su respuesta escrita.

Ante la pésima noticia del empeoramiento de las condiciones de la subasta del servicio de interrumpibilidad aprobada por el Gobierno en funciones que, a juicio de las organizaciones sindicales, "puede suponer la puntilla para el empleo de la industria electrointensiva asturiana y es una salvajada sin justificación", y a juicio de las empresas afectadas “nos aleja más de la competitividad que muestran nuestros vecinos europeos”

¿Va el consejo de gobierno a convocar tanto la mesa de industria como a las organizaciones políticas de nuestra Comunidad y las entidades cívicas más representativas para expresar el contundente rechazo del gobierno y de la sociedad asturiana a esta inaceptable y vergonzosa decisión?. En todo caso, ¿que medidas urgentes e inmediatas ha tomado o piensa tomar el Consejo de Gobierno para intentar revertir esta decisión y lograr que las condiciones de la subasta sean, como mínimo, idénticas a las últimas celebradas que tampoco fueron especialmente sensibles con la realidad industrial asturiana?

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies