Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Vallina asegura que la Ministra Ribera 'gobierna contra Asturies' y reclama un frente común p’asegurar una transición xusta

La vocera d'IX na Xunta Xeneral del Principáu refuga la medría de les esixencies a la industria asturiano n'amenorgamientu de polución ensin qu'antes s'apruebe l'estatutu pa les electrointensives s y garantícese la viabilidá del texíu granible

La vocera d'IX nel Parlamentu asturianu, Ángela Vallina, acometió güei contra'l nuevu anunciu del Ministeriu pa la Transición Enerxética y que va, una vegada más, contra la industria asturiano. "Tal paez que se gobierna contra Asturies, solo asina podemos entender el nuevu y esmolecedor anunciu de la ministra Teresa Ribera", afirmó Vallina, en dándose a conocer lo que ye una nueva vuelta de tuerca contra'l texíu granible de la Comunidá, al plantegase esixencies d'amenorgamientu d'emisiones adicionales.

"La ministra ta, una vegada más, impulsando midíes que si llogren los oxetivos d'amenorgamientu de la contaminación nun va ser por una transición xusta", reprochó Vallina. Frente a ello, la diputada alvirtió que les polítiques de Ribera pueden emponer a un nuevu éxodu de demográficu yá que, añedió, "espulsa a una parte de la población de llugares como Asturies que, ensin planes alternativos que yá tendríen que tar puestos en marcha, nun van tener otru remediu más qu'el de la emigración".

Pa Ángela Vallina ye impresentable que s'ataque nuevamente a sectores estratéxicos, tanto p'Asturies, como pal futuru del país, al sacrificar, dixo, la industria que ye "el sector que xenera un emplegu de mayor calidá, pa llegar a un amenorgamientu d'emisiones ensin tener en cuenta l'impactu real que va tener pal mediu ambiente global, y ensin antes poner midíes pa evitar el dumping medioambiental. N'Asturies y n'España van cerrar empreses ente que van siguir llegando productos de terceros países ensin el más mínimu respetu al mediu ambiente".

La vocera d'IX na Xunta Xeneral del Principáu encamentó a la ministra meyor estudiar les esperiencies en "otros países europeos avanzaos, como Francia y Alemaña pa retrucar los sos modelos equí". Asina, recordó que n'Alemaña volviéronse abrir mines, y, nestos últimos díes, de la entrada en funcionamientu d'una nueva central térmica. N'Europa, esplicó, "hai otros países que tán con una economía casi al cien por carbonizada que se van aprovechar de los plazos qu'ufierta la Unión Europea ensin necesidá d'adelantrar plazos, no que paez l'intentu d'un mal estudiante por convertise nel primeru de la clase ensin faer en realidá los deberes".

Ángela Vallina reclamó una acción coordinada pa la defensa d'Asturies "col so gobiernu a la cabeza", combatiendo "decisiones que ponen en riesgu'l desenvolvimientu presente y futuru d'Asturies. Ye imprescindible que d'una vegada por toes apruébese l'estatutu pa les electro intensives y ufiértese enerxía a precios competitivos pa poer caltener l'actividá industrial y ye irrenunciable reclamar fondos que garanticen una transición xusta".

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies