Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

03/02/2020

Solo una única llista se presenta na samblea d'IX, qu'inclúi a alcaldes

El Coordinador xeneral en funciones de IU Asturies, Alejandro González, destacó güei l'amplia representatividá de la única candidatura que, hasta'l momentu, presentóse pa nutrir lo que va ser la futura coordinadora de la formación, máximu órganu ente asamblees.

Nestos momentos, el sector críticu nun presentara candidatura y na so idea taba nun faelo al entender que nun se cumplía colos requisitos necesarios.

Al respective de la candidatura presentada, inclúi a alcaldes, daqué lóxicu, esplicó Suárez, dada la fortaleza d'IX nos ámbitos municipales y, tamién, como una prueba de representatividá de la llista. Suárez refugó, a entrugues de los medios, que la inhibición del sector críticu pueda considerase un fracasu: "yo nun falaría en términos de fracasu. El fracasu sería equí una rotura o daqué que punxera en riesgu Izquierda Xunida. Yo creo qu'hai un discutiniu políticu qu'hai qu'encarar".

Alejandro Suárez destacó la "amplia mayoría" que sofitó'l documentu políticu presentáu y que va sirvir pa, dixo "asitianos pa los próximos trés años".

Como resume, enfatizó Suárez, "gociamos de bien bona salú, lo que nun significa qu'haya coses que qu'haya qu'atender y solucionar, pero la salú política yo creo que ye bien bona. Toi bien satisfechu como coordinador saliente".

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies