Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX convoca a los sos alcaldes pa falar de la repartida del fondu estatal, inversiones pindies de 2020 y Consultorios Médicos

La xunta ta prevista pal próximu llunes al traviés de videoconferencia

Izquierda Xunida d'Asturies va caltener el próximu llunes, a partir de les 9:00 hores, una xunta telemática colos sos alcaldes y alcaldeses pa encetar la situación actual, marcada pol COVID-19 y la repartida del Fondu Estatal non Reembolsable; les inversiones pindies correspondientes al añu 2020 del Principáu d'Asturies; y l'apertura de centros de salú.

La vocera parlamentaria de la formación, Ángela Vallina, esplicó que se trata de trés cuestiones "fundamentales", teniendo en cuenta la situtación. No referío al fondu estatal, la diputada aportunó en que la cifra ye un "un pocu escasa"; coles mesmes, pa la parllamentaria hai qu'estudiar cómo ta la inversión comprometida y tamién la vuelta a la normalidá de los Consultorios médicos daqué que, enfatizó, "esmolez y enforma nos conceyos".

Sía que non, Vallina apostó por tratar d'ameyorar los fondos daqué pa lo que'l Gobiernu asturianu, esplicó, inda tendría ciertu marxe.

Tres l'alcuentru va emitise una nota informativa.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies