Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

15/07/2020

IX pide reforzar la RTPA como una ferramienta clave pa la cohesión d'Asturies

Ovidio Zapico defende fortalecer la ufierta radiofónica del ente y un compromisu financieru pa garantizar l'adaptación a les emisiones de la televisión n'alta definición

Izquierda Xunida defendió güei na Xunta Xeneral del Principáu una Proposición non de Llei en sofitu de la Radio Televisión del Principáu d'Asturies, y la reconocencia a sos trabayadores . El diputáu Ovidio Zapico aprofió la importancia que tuvo l'ente públicu de comunicación asturianu a lo llargo d'estos 15 años, tres la so creación, para llograr la cohesión territorial de la Comunidá Autónoma, pero tamién como una ferramienta esencial na promoción de la cultura y la Llingua d'Asturies.

Zapico reclamó potenciar la Radio del Principáu que, al so xuiciu, ye'l “patito feo” del ente, a pesar de les grandes posibilidaes de desenvolvimientu que presenta y que tien d'aprovechase para asitiala al nivel de otru emisores radiofóniques del Principáu. IX reclamó compromisu políticu pero tamién financieru pa caltener la estructura, desenvolvela y modernizala, por culpa de que en dos años tendrán d'empezar les emisiones n'alta definición (HD nes sos sigles n'inglés).

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies