Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

03/11/2020

IX pide un presupuestu realista p’atender la emerxencia sanitaria, llaboral y social

Izquierda Unida y Gobierno arrancaron esta mañana los encuentros para la negociación de las cuentas para 2021, en una reunión a la que, por parte de la formación, participan la portavoz parlamentaria, Ángela Vallina, el diputado Ovidio Zapico, acompañados de Jorge Pardo.

Izquierda Xunida y Gobiernu arrincaron esta mañana los alcuentros pa la negociación de les cuentes pa 2021, nuna xunta a la que, per parte de la formación, participen la vocera parlamentaria, Ángela Vallina, el diputáu Ovidio Zapico, acompañaos de Jorge Pardo.

La prioridá, según esplicó Vallina pocu antes del entamu de la xunta, tien de ser llograr un presupuestu realista qu'atienda les necesidaes provocaes pola pandemia de la COVID19. "IX vien con espíritu constructivu, sobremanera nestos momentos en que tenemos una situación d'emerxencia sanitaria, llaboral y social. Creemos qu'hai que faer un presupuestu realista, un presupuestu pa esta crisis, pa encarar eses trés emerxencies que tien Asturies", avanzó la vocera.

Pa Vallina, la situación obliga a la busca d'alcuerdos. "La política escribise con mayúscules, más nestes circunstancies y cualquier fuerza político col mínimu sentíu del decoro y del sentíu común debería d’arimar el costazu agora y demostrar que tamos faciendo un serviciu públicu y non entorpeciendo “.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies