Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Ángela Vallina y Ovidio Zapico, designaos pa la defensa nel Congresu d'iniciatives pa la reforma constitucional y la universalización de l'asistencia sanitaria

Dambos diputaos conformen una terna na que tamién participen parllamentarios del PSOE y Podemos

Ángela Vallina y Ovidio Zapico fueron designaos güei pola Xunta Xeneral del Principáu pa la defensa, nel Congresu de los Diputaos, de dos reformes de calter estatal impulsaes dende Asturies. Tratar de la Proposición de reforma de los artículos 87.3, 92 y 166 de la Constitución, sobro participación ciudadana, y de la Llei de Universalización del Derechu a l'Asistencia Sanitaria Pública.

Vallina, al pie de Dolores Carcedo, del PSOE, y Nuria Rodríguez, de Podemos, va defender un cambéu nel artículu 83.3, que ye'l que recueye xuna llei orgánica pa regular les formes d'exerciciu y requisitos de la iniciativa popular pa la presentación de proposiciones de llei.; el 92 sobro referéndums pa cuestiones d'especial trescendencia; y l'artículu 166, sobro la iniciativa de reforma constitucional.

Ovidio Zapico, al pie de la diputada socialista Dolores Carcedo, y parllamentariu de Podemos, Daniel Ripa, va defender la Llei de Universalización del Derechu a l'Asistencia Sanitaria Pública.

Dambes reformes vienen de llexislatures anteriores.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies