Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Ovidio Zapico pide que s'entaíne la vuelta d'Atención Primaria al diagnósticu presencial

IX presentó una batería d'entrugues sobro la puerta d'accesu al sistema sanitariu pa conocer, ente otres cuestiones, si esiste dalguna evaluación sobro posibles medríes d'erros de diagnósticu na atención a distancia

 

Izquierda Xunida va defender l'axilización de los esfuerzos pa volver al sistema presencial n'Atención Primaria. El diputáu Ovidio Zapico aseguró esta mañana que la formación ye consciente de los retos xeneraos pola pandemia, según les llimitaciones qu'impunxo, magar, al so xuiciu, la situación del diagnósticu a distancia non puede siguise enllargando.

Precisamente, IX presentó una batería d'entrugues sobro Atención Primaria énte los problemes que se rexistren na prestación d'esti serviciu sanitariu a la ciudadanía. Zapico reivindicó la necesidá de "recuperar el pulsu" d'esti serviciu esencial pa la salú.

"Preguntemos -esplicó'l parlamentariu- si ye consciente'l Gobiernu de los problemes y llimitaciones que l'Atención primaria tien y les dificultaes que presenten los diagnósticos a distancia; si hai una evaluación de les medríes nos erros de diagnósticu y los consecuentes retrasos pa emprestar l'ayuda médica al problema que sufre cada paciente".

A LA MESA DE LA XUNTA XENERAL DEL PRINCIPÁU D'ASTURIES

 

Ovidio Zapico González, Diputado del Grupo Parlamentario de Izquierda Unida en la Junta General del Principado de Asturias, al amparo de lo establecido en los artículos 210 y siguientes del Reglamento de la Cámara, tiene el honor de formular al Consejo de Gobierno la siguiente pregunta para su respuesta por escrito:

PREGUNTA

¿Es consciente el gobierno de los problemas y limitaciones que tienen la atención médica telemática y de las dificultades que presenta diagnosticar a distancia? ¿Ha evaluado el gobierno los incrementos en los errores de diagnostico y los consecuentes retrasos para prestar la ayuda médica necesaria al problema que sufre cada paciente? ¿Cuándo prevé el gobierno que se pueda recuperar la atención presencial en los centros de atención primaria?

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies