Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

11/05/2021

Ovidio Zapico va defender énte'l Congresu una Proposición de Llei pa garantizar la Universalización de l'Asistencia Sanitaria

Mañana Martes, 11 de Mayu. Congresu de los Diputaos. Madrid, a partir de les 15:00 hores.

Asturies va intentar mañana que'l Congresu de los Diputaos asuma la propuesta pa la tramitación d'una llei que garantice la Universalización de l'Asistencia sanitaria en tol Estáu. El diputáu y coordinador xeneral d'IX, Ovidio Zapico, va ser unu de los trés ponentes que van tratar de convencer a la Cámara de la necesidá d'asegurar una salú pa tola población, daqué que tres les reformes de la crisis impulsaes polos Gobiernos de Mariano Rajoy había quedáu llindáu.

Xuntu a Zapico, tamién van defender esta propuesta, la diputada del PSOE Dolores Carcedo, y el parllamentariu de Podemos Asturies Daniel Ripa.

L'alderique pa tomar en considerancia de la Proposición de Llei sustanciarase a partir de les 15:00 hores, figurando nel segundu puntu del orde del día la sesión.

Rematada la defensa, va atender a los diputaos na escalinata d'accesu al Congresu, por culpa de que, poles restricciones sanitaries, nestos momentos nun tán dexaes nel interior de la Cámara.

La Xunta Xeneral del Principáu aprobara nel so momentu una iniciativa lexislativa pa tratar de que'l Congresu de los Diputaos llexislara pa garantizar la universalidá de la sanidá n'España, naquellos momentos puesta en cuestión poles polítiques de retayos de los Gobiernos de Mariano Rajoy.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies