Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

02/12/2021

IX Lanes cree que'l veredictu del xuráu fai xusticia al asesinatu de Javier Ardines

La organización local tresllada'l so sofitu y ciñu a la familia del so compañeru, que la so trayectoria de compromisu cola clase trabayadora y la defensa de los sos derechos va ser un referente políticu de la izquierda

Izquierda Xunida de Llanes, énte la decisión del tribunal que xulgó l'asesinatu del nuesu amigu, compañeru y voceru municipal, quier nestos momentos repitir el sofitu y el ciñu a la familia de Javier Ardines.

El veredictu nun va sirvir pa devolver al nuesu collaciu pero, siquier, fai xusticia al asesinatu y condena ensin paliativos un crime execrable qu'enxamás tendría d'habese cometío.

Treslladamos tou'l nuesu sofitu y calor a la familia de Javier, de la que recordamos la figura d'un home bonu, comprometíu políticamente, col so partíu, IX; comprometíu cola clase trabayadora y cola defensa de los sos derechos y bienestar.

La figura de Javier Ardines va siguir viva ente quien lu conocimos y va siguir siendo un referente pa IX de Llanes, d'Asturies y, por toa esa trayectoria de compromisu, pa la izquierda que llucha por una sociedá meyor.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies