Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

01/06/2022

IX censura al PP por tratar de ‘blanquiar’ con mociones incompatibles col so modelu fiscal de retayos a los más ricos

Ovidio Zapico pide a los conservadores "coherencia" y enféa-yos que planteguen el refuerzu de les cobertories sociales de la que defenden baxar impuestos

Izquierda Xunida pidió güei coherencia al PP al qu'acusó de querer "blanquiar" les sos polítiques de retayos fiscales que son incompatibles col sostenimientu d'unos servicios públicos calidable. El diputáu y coordinador xeneral de IU Asturies, Ovidio Zapico, defendió güei un Estáu del Bienestar que dexe ufiertar unes cobertories qu'aseguren la mayor protección posible de la ciudadanía. Eso sí, esclarió que "ye imposible construyir un modelu d'Estáu Social, un modelu de Comunidá Autónoma social ensin falar tamién d'un modelu fiscal". El parllamentariu refutaba asina la propuesta del PP para reforzar los l'atención a la dependencia, por culpa de que va, precisamente, contra'l sistema impositivu que defende esti partíu y la ultraderecha, basáu en rebaxes fiscales a les clases más acomodaes, cola supresión de directa de tributos a la riqueza como pue ser sucesiones o patrimoniu.

Otra manera, el modelu fiscal del PP, aseguró Zapico, "amenorga costantemente la capacidá recaldatoria" y topeta colos "bonos propósitos" pa reforzar l’ERA, planes de llucha contra la probeza y la esclusión, o pal desenvolvimientu de polítiques de vivienda, d'emplegu, de formación sociolaboral. "Pa eso faen falta recursos y, poro, fai falta un modelu fiscal xustu, progresivu y suficiente, nel que quien más tenga, más pague y dexe sostener esta Autonomía del Bienestar".

El dirixente d'IX enfeó, amás, una propuesta que va tamién en contra de los "nuevos aliaos" del PP, en referencia a la ultraderecha, que los sos planteamientos pasen pol amenorgamientu a media seña, espresión del propiu Estáu y de los sos servicios de protección social

El diputáu xustificó asina'l refugu d'IX a la iniciativa de los populares una y bones, al so xuiciu, supón una clara falta de coherencia: "Vamos votar, magar tar dafechu d'alcuerdu nesos puntos, por tolo que-y tamos diciendo, en contra de la so moción, non porque nun compartamos el conteníu, sinón porque nun vamos favorecer qu'ustedes, el partíu de los retayos, vengan güei equí a blanquiar, proponiéndonos polítiques sociales que, amás, son totalmente incompatibles col so discursu fiscal. Coherencia".

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies