Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

21/05/2023

Iñigo Errejón: 'Convocatoria por Asturies ye la fuerza que va garantizar un gobiernu progresista valiente'

Ovidio Zapico llama a votar la candidatura autonómica y municipal como una alternativa "sólida, seria, creíble" que suma y crez
El líder de Más País, Iñigo Errejón, aseguró güei en Xixón que Convocatoria por Asturies "ye la fuerza político que va garantizar un gobiernu progresista n'Asturies, pero un gobiernu progresista valiente; un gobiernu progresista que sía valiente na regulación de la vivienda por que sía un derechu constitucional; qu'entame la reindustrialización d'Asturies p’afaela a la transición ecolóxica necesaria nel sieglu XXI y un gobiernu progresista que sía decidíu y valiente garantizando que la salú mental ye un derechu pa toes y pa toos".
 
 

Errejón quixo destacar la importancia de que nesta campaña haya fuerces polítiques que se tean ocupando de "la vida cotidiana". Daqué que, añedió, tien tamién validez en clave nacional. "Queda una selmana, tamos nel ecuador de la campaña electoral y al PP gustaría-y que votárase yá esti domingu; el señor Feijoo preferiría que se votara esti domingu, porque se-y ta faciendo bien llarga la campaña electoral: vamos prácticamente a escurrimientu per día, o a insultu per día. Esto, básicamente, ¿Por qué? porque'l PP del señor Feijoo ye una fuerza político insolvente, que nun tien nada que dici-y a los ciudadanos".

Ello ye que pal líder de Más País, esa falta de proyectos ye la qu'esplica que'l PP tratara de falar de cualquier cosa salvu d'aquelles cuestiones que, de verdá, repercuten nel bienestar de la ciudadanía. "De cualquier cosa menos de sanidá, educación, derechu a la vivienda, planes d'empléu, tresporte y movilidá, cualquier cosa menos llucha contra'l cambéu climáticu. Una fuerza político que se presenta a les elecciones intentando nun falar de nada de los problemes de la xente ye una fuerza político que nun tien absolutamente nada qu'apurrir, por eso, la campaña ta faciéndose-y extraordinariamente llarga, ente que a nós fáisenos curtia, porque con acaldía de campaña y con cada encuesta que sale, siguimos xubiendo y, toi convencíu de que, equí, Convocatoria por Asturies ye absolutamente decisiva por qu'haya un gobiernu progresista valiente, que vaiga hasta'l final en garantizar que'l derechu a la felicidá y el derechu a la tranquilidá nun depende de lo que tenga caúnu".
 

El candidatu d'IX Convocatoria por Asturies a la Presidencia del Principáu, Ovidio Zapico, amosóse bien satisfechu de la presencia d’Errejón, nesi procesu de sumar izquierda. "Dicir munches vegaes, Convocatoria por Asturies nació cola imperiosa necesidá d'entamar a la pluralidá de la izquierda n'Asturies y, en bona midida, creo que pudimos dar respuesta a esi deséu y oxetivu que teníamos nun principiu".

Asina, señaló'l candidatu, esta confluencia nun naz como un fin en sí mesmu sinón como l'entamu d'una plataforma que llega con voluntá de permanencia y que dexa ufiertar al electoráu progresista asturianu "una alternativa que ye sólida, seria, creíble" y que dexa "sumando xuntos", llegar a muncha más xente. "Güei, con Íñigo, pa mi ye un prestu poder compartir con él esta mañana y creo que Más País tien enforma qu'apurrir al impulsu de Convocatoria per Asturies".
 
 

Actu central Xixón

L'actu central de Convocatoria por Asturies sirvió esta mañana pa repasar l'actualidá asturiana, dende les encuestes a la campaña, pero, sobremanera, pa llamar a la movilización del votu como meyor fórmula pa garantizar, el 28 de mayu, que la mayoría social vease tamién representada nel Parlamentu Asturianu. El primeru n'arrincar les intervenciones foi Faustino Zapico, d'Izquierda Asturiana (IAS), quien reprochó la falta de compromisu de dellos partíos cola Asturies real, con candidatos que, criticó, "vienen y colen", nuna clara alusión a lo que va asoceder, previsiblemente, col cabeza de llista del PP. Frente a eses campañes vacíes, defendió Convocatoria por Asturies como una iniciativa qu'entama a la izquierda a la izquierda del PSOE que naz pa superar la crisis granible y llograr un cambéu de dómina, impulsando un modelu industrial sostenible, con empléu calidable y unes condiciones que ponga fin a la sangría demográfica y al éxodu xuvenil.

Nel actu taba prevista la intervención de Javier Suárez Llana, candidatu a l'alcaldía, magar, finalmente, foi sustituyíu pola númberu dos de la llista, Noelia Ordieres, que llamó a votar a Convocatoria per Asturies y Convocatoria por Xixón como l'auténticu votu útil pa poner en marcha polítiques que, de verdá, aseguren los derechos ya intereses de la mayoría social.

Pal númberu 2 de la llista central, Delia Campumanes, Izquierda Xunida y agora Convocatoria por Asturies demostraron que saben defender los intereses de la mayoría, de la clase trabayadora. Nesi sentíu, apostó por llograr una industria medioambientalmente sostenible pero, tamién, por unes polítiques que, de raigañu, sían feministes: "lo que ye bonu pa les muyeres, ser pa tola población":

El númberu 3, Xabel Vegas llamó l'atención sobro quien xustifica’l zarru d'empreses poles necesaries adaptaciones a les nueves normatives frente al cambéu climáticu. La transición ecolóxica, dixo, nun puede ser la coartada pa destruyir empléu. Frente a ello, el votu a Convocatoria por Asturies va ser la meyor garantía por que esa transición se xusta cola mayoría social. Tamién aportunó na necesidá d'invertir más en sanidá y, especialmente, na salú mental. Cada suicidiu, llamentó, ye un fracasu" del estáu del bienestar.

El mediu ambiente, la necesidá de protexer la salú de la ciudadanía, centró bona parte de la intervención de Nuria Rodríguez, númberu cuatro de la llista a la Xunta Xeneral. Rodríguez sollertó del proyectu pa una planta de pirólisis en Xixón que pretende rentabilizar trayendo borrafes d'otres partes del Estáu, con un riesgu claro d'emisiones perxudiciales pal medioambiente y pa los residentes nes zones cercanes a esa instalación.

El númberu 1 pola circunscripción occidental, María José Miranda, pidió'l votu y la movilización en toa Asturies pa poder poner en marcha polítiques nueves en tol territoriu. "Queremos dende l'occidente ser parte activa del tresformamientu d'Asturies. Votar IX Convocatoria por Asturies ye diálogu y progresu". Miranda referir al nerviosismu nes files socialistes énte unes elecciones nes que se xuega un cambéu na aritmética parlamentaria, non yá nel centru d'Asturies sinón tamién nes sos nales, onde, dixo, Convocatoria por Asturies sale a ganar.

Nel actu de Xixón, intervieno tamién el candidatu a l'Alcaldía d'Uviéu, quien aseguró que yá teníen "un pie" nel Conceyu, pero qu'engarrarán por tener "los dos" col fin de poner fin a les polítiques de privatización nes que se primaron los intereses particulares sobro los xenerales. La ciudada, defendió, namá se constrúi col diálogu y la defensa de los intereses de la mayoría.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies