Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Ángel González convida al PSOE a cumplir los alcuerdos de Gobiernu en materia de xestión de borrafes y centrase n'encarar la crisis

Ángel González, Secretariu d'Organización d'IX d'Asturies, recuerda que la posición d'IX d'Asturies al respective de la incineradora sigue siendo la mesma.

Los socialistes, a xuiciu de González, tendríen de garantizar que se cumpla l'alcuerdu políticu que la FSA suscribió con IX-BA-Verdes. “La parte socialista del Gobiernu tien la obligación y la responsabilidá de cumplir lo apautao y nestos momentos tol relativo a la xestión de borrafes del alcuerdu de Gobiernu ye unu de los aspeutos que menos nivel de cumplimientu tien”, afirma'l Secretariu d'Organización d'IX d'Asturies.

Esto ye, la parte medioambiental del alcuerdu de Gobiernu ye la qu'atropa mayor retrasu.Dende IX d'Asturies, sigue González, llamentamos que los socialistes, metanes esta crisis, esmolézanse más pola incineradora que por lluchar contra la crisis, que yá dexó a 4 millones de persones en paru n'España y a más de 80.000 n'Asturies. “Siguimos esperando que los socialistes espliquen quién va pagar los 250 millones de la incineradora y qué parte va pagar la Conseyería d'Infraestructures y cuál los conceyos”, conclúi'l Secretariu d'Organización d'IX.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies