Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

El Ministeriu de Fomentu traiciona'l so nome y llastra la salida de la crisis destruyendo puestos de trabayu n'Asturies

Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies, asegura que'l Ministeriu de Fomentu nun da nunca una bona noticia p'Asturies. El Ministeriu traiciona'l so nome y en cuenta de fomentar el desenvolvimientu económicu y la creación d'empléu cola decisión de retayar inversiones n'infraestructures, llastra la salida de la crisis y destrúi puestos de trabayu, considera Iglesias.
Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies, asegura que'l Ministeriu de Fomentu nun da nunca una bona noticia p'Asturies. El Ministeriu traiciona'l so nome y en cuenta de fomentar el desenvolvimientu económicu y la creación d'empléu cola decisión de retayar inversiones n'infraestructures, lastra la salida de la crisis y destrúi puestos de trabayu, considera Iglesias.

Con esta decisión, sigue'l Coordinador d'IX d'Asturies, el Gobiernu de Zapatero arrenuncia a les últimes muertes de doctrina keynesiana y apúntase al “dexar faer, dexar pasar” del más ranciu lliberalismu pretendiendo que sía la iniciativa quitada la qu'impulse la obra publica. La entruga ye ¿cuántu va costar a los ciudadanos esti cambéu d'estratexa? Cuántu nos costar per un sitiu en plusvalíes y, por otru, cuántu en perda d'oportunidaes de desenvolvimientu pola non conclusión de les infraestructures.

Jesús Iglesias alvierte que n'Asturies l'axuste produzse por dos calces; unu, la rectificación sobre anunciar en redol al tramu d'Alta Velocidá dende L.lena a Xixón, onde se caltien l'apostada inconcrección, y d'otru, la rescisión del contratu de Salas-La Espina. Nesti últimu casu, amás diz Jesús Iglesias arrenunciar a los oxetivos de meyora nes comunicaciones de la nala occidental d'Asturies pa la que siempres se consideró imprescindible la conclusión d'esta vía de comunicación.


Audios de Jesús Iglesias sobre reacciones de Fomentu
Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies