Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

VIPASA xestiona un parque públicu de más de 9.600 viviendes de les que 7.736 son en réxime d'arriendu con una renta media de 81 euros al mes

En respuesta a les acusaciones realizaes güei pol PP sobre la xestión que la empresa pública Viviendes del Principáu d'Asturies -VIPASA- realiza del parque públicu de vivienda, la Conseyería de Bienestar Social y Vivienda considera imprescindible realizar les siguientes aclaraciones
1.- La empresa pública VIPASA xestiona un parque de 9.611 viviendes, de les que 7.736 son en réxime d'arriendu con un preciu mediu de 80,86 euros al mes y 1.875 viviendes son réxime de compraventa o de preciu aplazáu.

2.- Ye rotundamente FALSU qu'el 30% de les viviendes que xestiona VIPASA tean ensin ocupar. Toles promociones de vivienda axudicar en convocatoria pública. Cuando queden viviendes vacantes en promociones nueves dir a la llista de reserva fita nel sortéu y cuando nun hai llista de reserva vuelve abrir una nueva convocatoria. Les viviendes del parque públicu que van quedando sacupaes rehabilítense y sáquense a convocatoria pública pa la so ocupación o s'axudiquen por emerxencia social a pidimientu de los Conceyos. Nos últimos dos años VIPASA recuperó y ocupó casi 200 viviendes del parque públicu que permanecíen vacantes.

3 .- Toles viviendes a les que'l PP refierse como vacantes y que los sos datos fueron facilitaos pola Conseyería de Bienestar Social y Vivienda, tán en distintes fases del procesu d'axudicación o vienta. Tratar de 63 viviendes n'arriendu distribuyíes en 10 conceyos y 30 viviendes, en réxime de compraventa, correspondientes a promociones desenvueltes en cuatro concejo.

4 .- VIPASA non desahucia a nengún inquilín por falta de capacidá de pagu xustificada . Nestos casos afaise l'arriendu a los ingresos del inquilín. El desahuciu namá puede ser decretáu por un xuez y la causa más frecuente ye l'impagu repitíu del arriendu ensin causa xustificada, el realquiler o la non ocupación de la vivienda y los conflictos vecinales repitíos. Los servicios d'inspección de VIPASA realizarón en 2010 más de 4.540 inspecciones que dexaron recuperar 69 viviendes al acreditase dalgunes d'estes práctiques y dexar los inquilinos la vivienda por mesma iniciativa. N'este mesmu añu concretó la recuperación d'otres 12 viviendes por aciu procedimientu xudicial empecipiaos n'años anteriores .

5.- En 2010 nes oficines de VIPASA atendiéronse presencialmente a más de 24.000 persones , xestionóse la entrega de 433 nueves viviendes n'arriendu correpondientes a 11 promociones, formalizáronse 820 contratos d'arriendu, anováronse casi 3.000 contratos d'arriendu y robláronse 92 escritures de compraventa.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies