Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Emilia Vázquez, Diputada de IU-BA-Verdes, visita Los Cabos (Pravia) y se reúne con representantes vecinales

Mañana jueves 2 de julio a las 12:00 horas en el Centro Social de Los Cabos (Pravia), la Diputada de IU-BA-Verdes Emilia Vázquez Menéndez, portavoz del grupo parlamentario en materia de Medio Rural, mantendrá un encuentro con vecinos de la zona y visitará las vegas agrícolas del bajo Nalón para tratar temas del sector, en concreto los daños que causan las especies silvestres en los cultivos, algunos muy valiosos como la faba.

Diana Camafeita y Emilia Vázquez van tomar posesión del so escañu na Xunta Xeneral

Diana Camafeita y Emilia Vázquez van tomar esta tarde posesión del so cargu como diputaes del grupu parllamentariu d'IX-BA-Verdes na Xunta Xeneral del Principáu. La promesa d'acatar la Constitución y l'Estatutu d'Autonomía per parte de dambes van ser el primer puntu del orde del día del plenu.

Ángel González: “apostamos por el diálogo para garantizar que el Gobierno de Asturias contribuya a resolver los problemas de la gente”

Ángel González, secretario de organización de IU de Asturias, manifestó que "en IU-BA-Verdes hay un claro objetivo en el proceso de diálogo iniciado por la FSA: evitar que los más desfavorecidos paguen las consecuencias de la crisis. Para conseguirlo estamos dispuestos a contribuir a una mayor estabilidad política en Asturias. Somos
conscientes que un gobierno débil y en minoría no es capaz de dar la respuesta que la gente necesita ante lo que se viene encima".

Ángel González: “Cuesta tien qu'aclarar a quién defiende: a los especuladores o a la xente”

El secretariu d'organización d'Izquierda Xunida d'Asturies, Ángel González, afirmó que “la imaxen que tan ufriendo los socialistes asturianos nesta campaña electoral ye llamentable. Agora enllenen la boca diciendo que van defender los intereses de los más desfavorecíos pero cuando hai que moyase, como siempre, miren a otru lláu”.

Ángel González: “Pilar Rodríguez tendría qu'esmolecese más pol colapsu de la so conseyería y menos pola propaganda”

El secretariu d'organización d'IX d'Asturies valora positivamente la resolución de la Xunta Electoral Central. Esixe a la Conseyera de Bientar Social que, tres esti nuevu ridículu, se centre en poner fin al caos de la Conseyería. Tuvo la oportunidá de rectificar y nun lo fizo. Tien qu'asumir responsabilidaes.

Angel González invita a Lastra a nun metese n'asuntos que nun-y competen

El Secretariu d'Organización d'IX d'Asturies, Ángel González, recuerda-y a Fernando Lastra qu'IX nun tien representación nel Ayuntamientu de Cangas del Narcea y que les decisiones nel ámbitu internu d'IX toménles, precisamente, los muérganos internos de la coalición y nadie más.

Declaraciones d'Ángel González

Ante les declaraciones de Jesús Gutiérrez d'esta tarde, el Secretariu d'Organización d'IX, Ángel Gonzalez considera que ye necesario “tener mucha cara y ser un cínicu” al intentar dar llecciones a Izquierda Xunida sobre l'interés negociador de la coalición, cuando precisamente él y Javier Fernández negáronse siquiera a reunise colos representantes de la coalición. “El PSOE n'Asturies ye l'únicu y esclusivu responsable de que la comunidá autónoma nun vaya a tener presupuestos, ya que negáronse a negociar y montaron un teatru con ánimu de perxudicar al propiu Presidente, a sabiendes de que'l perxuiciu ye palos propios asturianos”, afirma'l Secretariu d'Organización d'IX.

Ángel González recomienda-y tranquilidá a Jesús Gutiérrez

El Secretariu d'Organización d'IU considera que la so actitud ye más propia "d'un bomberu pirómanu” que d'un partíu que necesita
diálogu p'aprobar los presupuestos

Nota de prensa Declaraciones d'Ángel González, secretariu d'organización d'Izquierda Xunida d'Asturies.

Ángel González, secretariu d'organización d'Izquieda Xunida d'Asturies fizo les siguientes manifestaciones ante les declaraciones feches güei por Francisco de Asis Fernández:

Ángel González, nuevu Secretariu d'Organización y Finanzes d'IU d'Asturies

La Comisión Executiva d'IU d'Asturies decidió na reunión d'esta tarde'l nombramientu de Ángel González Álvarez, ex Viceconseyeru de Bientar Social, como Secretariu d'Organización y Finanzes de la coalición, tres el fallecimientu de Guillermo Ballina. Del mesmu mou, nesta reunión diose'l vistu buenu al relevu de Melania Álvarez, como responsable de Comunicación, pa que se dedique de lleno a les sos nueves responsabilidaes de gobiernu nel Ayuntamientu de Carreño como segunda Teniente d'Alcalde y responsable de Medioambiente, Infraestructures, Ordenación Territorial y Vivienda, que va permanecer como miembru de la executiva. Nel so llugar va facese cargu de Comunicación, Pablo Prieto Fernández, quien tamién va desenrrollar la llabor d'Adxuntu al Secretariu d'Organización.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies