Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

IX pretende un alcuerdu lo más amplio posible pal futuru de la radio y televisión pública

Esi consensu tien de basase na neutralidá y en conteníos que representen la realidá d'Asturies y de la llingua asturiana

El rescate social, primer iniciativa plenaria del grupu d'IX na Xunta Xeneral

Comprometimonos a qu'ésta sería la primer iniciativa p'amosar el nuesu refugu total a los desahucios, pa pidir el fortalecimientu del salariu social y midir pa frenar la probeza enerxética ya infantil.

Zapico esixe esplicaciones a Belén Fernández sobre la contaminación en Salinas y San Juan de Nieva

Estos incidentes, alvierte'l diputáu d'IX, amuesen qu'esiste un problema real y grave de contaminación na área central

IU defenderá la mejora de la carretera a Naraval

Es el momento para reformar la calzada ya sin esperar a un mayor deterioro

IX busca con tres enmiendes a los presupuestos xenerales que refuga'l PP dexar ensin financiamientu al proyectu pa contruir l'Almacén Nuclear de Villar de Cañes

Izquierda Xunida, al traviés del so grupu parlamentariu d'IX, ICV-EUiA, CHA, busca nel Plenu de güei col que conclúi l'alderique de los Presupuestos Xenerales del Estáu (PGE) pa 2016 nel Congresu dexar ensin dotación presupuestaria al proyectu pa la construcción del almacén nuclear de Villar de Cañes, conocíu técnicamente como Almacenamientu Temporal Centralizáu (ATC). IX rexistró tres enmiendes parciales pa minorar nun total de 412 millones d'euros el dineru que dedica a esta partida, que va refugar el PP.

Centella reclama un “gran alderique internacional” y otru nel congresu p'analizar el papel que tien de tener España na crisis de los refuxaos magar la negativa de Rajoy

El voceru parlamentariu d'Izquierda Xunida nel Congresu, José Luis Centella, reclamó güei un “gran alderique internacional” sobre la situación de crisis que punxo n'evidencia la traxedia de los refuxaos que lleguen a Europa en fuxendo de los conflictos armaos qu'afaren los sos países. Amás, Centella considera necesariu qu'el mesmu Congresu de los Diputaos acueya un alderique sobre'l papel que tien de tener España nesta crisis de refuxaos, principalmente d'orixe sitio, iraquín y afganu.

11/09/2015

IX reclama meyores pal hospital de Cangas y que se retome'l proyectu de residencia pa mayores

IX d'Asturies va desenvolver distintes iniciatives nel ámbitu de la Xunta Xeneral de Principáu pa dar respuesta a les demandes de Cangas en materia de sanidá, servicios sociales y vivienda.

Cayo Lara defiende la candidatura de ‘Catalunya sí que es pot’ y señala que es la que hace propuestas claras para resolver “los problemas sociales y para una democracia con mayúsculas”

El coordinador federal de Izquierda Unida, Cayo Lara, ha defendido hoy la candidatura que representa a su formación ‘Catalunya sí que es pot’ en los comicios del 27S como la más “adecuada y correcta” para resolver los problemas de la sociedad catalana.

IX sumase a la convocatoria de CC OO y UXT y llama a la movilización ante la crisis de los refuxaos pa buscar soluciones

Güei tócanos a nós ser solidarios, otros fuéronlo con nós nun hai munches décades.

IX pidi al conseyeru d'Educación que reciba al AMPA de Zarréu pa encetar la impartición de bachiller na localidá

Izquierda Xunida d'Asturies pidió al conseyeru d'Educación, Genaro Alonso, que reciba a l'asociación de madres y padres de Zarréu pa encetar la solicitú d'esti colectivu d'enllantar los estudios de bachilleratu nesta localidá.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies