Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Iglesias encamienta que'l pactu de gobiernu nun saldrá favorecíu si pon en marcha una macroincineradora

Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies y voceru parllamentariu d'IX-BA-Verdes na Xunta Xeneral del Principáu d'Asturies, encamentó güei, en rueda de prensa, que de llevarse a cabo la 'orde de la FSA' al gobiernu de poner en marcha una macroincineradora, "a machamartiellu", "el pactu de gobiernu nun saldrá favorecíu". El Coordinador Xeneral d'IX aseguró que los conseyeros d'IX nel Gobiernu asturianu nun sofitarán una macroincineradora pa quemar n'Asturies 450.000 tonelaes de basura, l'equivalente al 90% de los residuos que se xeneren na comunidá autónoma.

Cultura y Ayuntamientu delegen nos porteros de discoteca la proteción del Prerrománicu

Adolfo Saro considera surrealista l'actuación de les dos administraciones nel entornu la fuente de Foncalada

Audiu >>

IX emplaza a la Conseyera de Cultura a dar esplicaciones sobre la posible destitución de Pepe El Ferreiro

Pa IX d'Asturies, José Naveiras, "Pepe El Ferreiro", ye'l ceador del principal muséu etnográficu d'Asturies y conservador de la memoria y les tradiciones del pueblo asturianu. El Muséu dirixíu por José Naveiras, contitúi, amás, un elementu clave nos fluxos turísticos de la Cuenca del Navia y de'l Suroccidente asturianu. Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies, asegura nun entender qu'ensin motivu conocíu la Conseyería de Cultura pretenda adoptar, con una priesa inxustificada, una decisión que supón el cese de Pepe El Ferreiro como director del Muséu Etnográficu de Grandas de Salime.

Entrugues realizaes pol eurodiputáu d'IU, Willy Meyer, sobre les ayudes al carbón.

Estes preguntes formen parte del compromisu espresáu pol eurodiputáu d'IU, durante la so visita Asturies en payares del añu pasáu, pa participar nunas xornaes de la Fundación L'Izquierda d'Asturies sobre el futuro del carbón.
Ver PDF>>

CIERRE SEMINARIO: SALIDA A LA CRISIS DESDE LA IZQUIERDA

JORNADA 23 ENERO, PIEDRAS BLANCAS.
Jornada de cierre del seminario "Salida a la crisis desde la izquierda" que organiza la Fundación La Izquierda d'Asturies a la que, en la tarde del sábado, asistirá el diputado federal Gaspar Llamazares y el responsable de Economía y Trabajo de IU federal, José Antonio García Rubio.Esta actividad será en Castrillón en el Salón de Actos del Centro de Servicios Sociales C. Rey Pelayo de Piedras Blancas. Por la mañana, intervendrá el sociólogo, profesor de la Universidad Complutense de Madrid, Armando Fernández Steinko y el investigador del Instituto Complutense de Estudios Internacionales, Gabriel Flores.
Descargar Programa en PDF>>

El número de productores ecológicos creció un 12 % en 2009 y la superficie certificada aumentó en un 19%

El Consejero de Medio Rural y Pesca, Aurelio Martín, presentó esta mañana el balance de 2009 del COPAE y anunció el desarrollo, en el primer semestre de 2010, de un nuevo Plan de Agricultura Ecológica.

Consejo Político Federal

El Consejo Político Federal de IU ha aprobado, esta mañana en Madrid, un documento sobre los conflictos que existen en el conjunto del Estado, apostando por el diálogo y la búsqueda de acuerdos políticos para resolverlos.

IX d'Asturies demanda l'ampliación de servicios ferroviarios con Madrid y s'opón a la decisión de sustituyir los controladores aéreos nel aeropuertu

Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies, demanda un refuerzu de los servicios ferroviarios de conexón con Madrid, sobre manera n'aquellos díes o horarios nos que la demanda actual supera a la ufierta. IX d'Asturies considera qu'énte les dificultaes pa consiguir nuevos enllaces aéreu con Madrid y énte la el fechu de qu'Iberia sigue calteniendo tarifes "inaceptables" esta ampliación fai cada día más necesaria pa superar l'aislamientu que vive Asturies per carretera -onde nun se quitó'l peaxe del Güerna como prometió Zapatero- , y per aire -onde esiste menos ufierta y más cara-.

IU-Verdes piden aprovechar la inviabilidad económica para abandonar el Palacio del Vasco

El coordinador de IU de Oviedo, Alejandro Suárez, ha solicitado hoy, nuevamente, al gobierno autonómico que rectifique su decisión sobre el Palacio de Justicia que podría ser construido en la parcela de El Vasco en Oviedo. Para el coordinador de IU: "la rectificación es la opción más inteligente en un momento en el que parece que el proyecto no encuentra financiación y en el que las instituciones europeas están estudiando su legalidad". Por otra parte, el responsable local de IU manifestó su sorpresa con las manifestaciones de la Consejera de la Presidencia en las que justifica el coste de la obra aludiendo al precio del suelo en el centro de Oviedo. Para Suárez "estas afirmaciones son de una falsedad infantil que se caen al contrastarlas con las estimaciones de los propios arquitectos de la empresa, Maximino Díaz Suárez y Verónica Durán Sela, que cifraban en 90 millones de euros el coste de la obra, tal y como se hizo público este verano. Los 100 millones de dinero público de más que pretenden pagar por este Palacio no se justifican en el precio del suelo". Suárez argumente que la razón por la que se duplica el coste del metro cuadrado con respecto a lo construido en Gijón no hay que buscarla en los precios del suelo en la Corredoria o en la calle Uría, sino que "está en los problemas económicos de la empresa beneficiada con una operación que carece de concurso público."

Audio>>

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies