Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Nos preocupa que Areces confunda la altura de miras con alejarse de la realidad social

OVIEDO, 26/08/2008.- Izquierda Unida considera necesario abandonar el terreno de la ambigüedad y hablar de medidas concretas para resolver los problemas de la gente. Lo demás es una irresponsabilidad. IU observa con preocupación que sea la única fuerza política que ha puesto sobre la mesa una serie de medidas para afrontar la crisis económica en Asturias. Ante los problemas hay dos opciones: recrear una especie de realidad virtual, en la que no hay lugar para los problemas; o asumir la realidad, reconocer los problemas y tomar decisiones.

Alejandro Suárez: Gabino pieslla Radio Vetusta mientres caltién "fartódromos"

UVIÉU, 26/08/2008.- El Coordinador Xeneral d'IX n'Uviéu, Alejandro Suárez, manifestó'l "rotundu y absolutu refugu d'IX al pieslle de Radio Vetusta". Pal máximu responsable d'Izquierda Xunida n'Uviéu la decisión del Equipu de Gobiernu supón "un portazu inadmisible a un mediu de comunicación que, nos últimos tiempos, dio amuesa d'independencia y rigor. Esta emisora de radio foi la voz de los vecinos del conceyu, de los colectivos sociales.

"Quiero dirixir les mios primeres pallabres a los trabayadores de Radio Vetusta, a los que tresllado'l compromisu de tola organización política que represento y la nuesa solidaridá escontra esta decisión caciquil propia d'otros tiempos".

INFORME ESTRATÉGICO PARA LA ASTURIAS DEL RECICLADO

La gestión de los residuos, desde el punto de vista de los principios del desarrollo sostenible, se fundamenta en la prevención y en el aprovechamiento de los recursos, siendo el reciclaje uno de los elementos básicos de la misma. El reciclaje conlleva el ahorro de materias primas y de energía, la generación de empleo y la mejora de elementos como la calidad de los servicios públicos o la participación de los consumidores.
Descargar Informe

El Gobiernu, autista énte la crisis

IX albidra que lo peor de la crisis ta por llegar y recuerda al Gobiernu la so obligación de prever midíes concretes énte los problemes de la xente.

El Gobiernu d'Areces renuncia a construyir vivienda pública

IX reclama que la política de vivienda respuenda a los intereses de la xente y non a los de promotores y constructores. Denuncia que nel últimu añu'l Gobiernu nun llicitó nin una sola vivienda social. Espera que los presupuestos del 2009 contemplen más dineru pa construyir vivienda protexida, ayudes a la compra, alquiler y rehabilitación, y nueves sovenciones pa pagar les hipoteques.

IX reclama que'l próximu presupuestu incluya polítiques actives d'emplegu, suprima les rebaxes fiscales y les ayudes indiscriminaes

El Gobiernu ha abandonar l'optimismu y l'autocomplacencia pa centrase nos problemes de los trabayadores, que son los que más van sufrir la crisis. Pa IX sedría irresponsable nun incluyir estos temes nel procesu de diálogu cola FSA.

El Gobiernu tien d'apostar pola máxima austeridá énte la crisis

IX propón al Gobiernu cuatro grandes midíes: reducir el númberu d'altos cargos; poner fin a los sobrecostos multimillonarios; más tresparencia y control nos grandes proyectos culturales y audiovisuales; y suprimir la propaganda.

Gaspar Llamazares visitará mañana sábado la Feria Internacional de Muestras de Asturias

Llamazares y Jesús Iglesias ofrecerán una rueda de prensa en las instalaciones de la FIDMA a las 12.30h.

IX conderga l'agresión a la sede socialista de Navia

UVIÉU, 15/08/2008.- Izquierda Xunida d'Asturies conderga de forma enérxica l'ataque perpetráu  contra la sede del Partíu Socialista en Navia. Pa IX el recursu a la violencia carez de xustificación dalguna nuna sociedá democrática y namás pue producir el recfugu más absolutu per parte del conxuntu de la ciudadanía.

IU: mantener la privatización de los servicios sociales supone minar el terreno para el diálogo con la FSA

El Gobierno debería ser valiente y defender su apuesta política por la privatización de los servicios sociales sin manipular la gestión de IU.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies