Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

El llabor de la oposición ye controlar y empobinar l'acción del gobiernu

La esperpéntica posición de la drecha asturiana nel Parllamentu supón la rendición incondicional énte'l Gobiernu d'Areces

 El Grupu Socialista paez incapaz d'asumir les regles elementales del sistema democráticu y parllamentariu

Valledor albidra inaceptable ya indignante la supresión de la llingua asturiana como asignatura na Universidá

El diputáu d'IX-BA-Verdes, Francisco Javier García Valledor, albidra que la decisión de la Xunta de Facultá de Filoloxía de la Universidá d'Uviéu de suprimir la llingua asturiana como asignatura na nueva estructura académica resulta indignante y pon en cuestión si la Universidá ta al serviciu de la sociedá asturiana o al de los intereses ilexítimos d'un pequeño grupu de profesores, que poles sos acciones, son claramente indignos de ser consideraos tales na universidá asturiana.

Mensaxe de sofitu de Kechu Aramburu a IX d'Asturies

Queríes amigues y amigos, camarae, paisanos y paisanes d'IX d'Asturies:

De mano, pidivos disculpe por nun tar presente, foi imposible; pero vos confieso que yo necesitaba tar y compartir con vosotros y vosotres vital y políticamente esti día.

PP y PSOE refuguen la inclusión del diálogu social nel Estatutu como proponía IX-BA-Verdes

Los trés grupos alcuerden la desapaición de les restricciones d'anguaño pa disolver el parllamentu

IX-BA-Verdes nun comparte la redacción presentada pol grupu parllamentariu socialista na ponencia estatutaria pa la inclusión del diálogu social nel Estatutu, apoyada pol PP. Una vegada más los dos grupos mayoritarios axunten les sos fuercies.

Valledor denuncia'l cambiu nel modelu de xestión del Parque Natural de Somiedu

Francisco Javier García Valledor, diputáu d'IX-BA-Verdes, denunció esta mañana'l cambiu nel modelu de xestión del Parque Natural de Somiedu, el primer parque natural declaráu n'Asturies, qu'agora cumple los sos primeros 20 años d'esistencia. La modificación del modelu supón un xiru importante, en diferentes ámbitos,  qu'atenten escontra los oxetivos de defensa del mediu ambiente colos que foi creáu. Na rueda de prensa desgranó diferentes asuntos qu'exemplifiquen esti cambiu, tanto per parte del Ayuntamientu de Somiedu, como per parte de la propia alministración rexonal.

IX d'Asturies va axuntar a 350 persones nun actu públicu mañana sábadu en Cualloto

Día: sábadu, 21 de xunu de 2008
Llugar: Llagar de Cualloto (Camín Real 53, Cualloto, Uviéu)
Hora: 20.30 hores rueda de prensa
Asuntu: Gaspar Llamazares, Coordinador Federal d'IX, Presentación Urán, coordinadora de la campaña federal d'IX pa la modificación de la llei electoral, yJesús Iglesias, Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies, van ufiertar una rueda de prensa pa presentar la campaña por una "Llei Electoral Xusta y Democrática" que va desarrollar la organización a partir d'agora.

Aurelio Martín esixe al gobiernu asturianu la busca d'aliances frente a la reforma de la Política Agraria Común y la desapaición de les cuotes láctees

El diputáu d'IX-BA-Verdes, Aurelio Martín, denunció güei qu'al gobiernu del Principáu nin lu esmolez nin lu ocupa la reforma de la Política Agraria Común (PAC) que n'estos momentos propón la Comisión Europea. Martín señaló sentise preocupáu porque'l gobiernu asturianu, en minoría, paez tener una actitú "autista" frente a esta reforma que va afectar al yá maltrechu sector ganaderu asturianu. Tamién alvirtió de les contradicciones ente la postura de la Conseyera de Mediu Rural asturianu, Belén Fernández y la posición opuesta que defendió la Ministra d'Agricultura con respectu a les cuotes láctees.

Comunicáu de prensa del sector mayoritariu d'IX Federal

Izquierda Unida abierta quier espresar la so solidaridá y apoyu cola organización asturiana d'IX, Izquierda Xunida, a la que ta sometiendo a una presión y un chantaxe intolerable la dirección del PCE, al traviés de la so escisión n'Asturies qu'encabeza Francisco de Asís. Como se sabe dicha escisión del PCA-PCE foi espulsada d'IX por apoyar a una llista electoral que competía cola candidatura oficial d'IX nes elecciones autonómiques y a conceyos de 2007. Dende entós l'acosu y derribu agospiáu dende la dirección del PCE escontra la organización d'IX n'Asturies foi permanente. Hasta'l puntu de que nes últimes hores intentó espulsar de la so propia sede a la dirección democrática y soberana d'IX en dicha Comunidá y que ye la única reconocida pola dirección federal d'IX.

Iglesias define el proyecto de Francisco de Asís como el del marxismo ladrillismo como vía de acceso a la revolución inmobiliaria

Jesús Iglesias, Coordinador General de IU de Asturias, enmarcó lo ocurrido ayer por la tarde en la sede de IU de Asturias, en la Plaza de América 4º,  en una larga lista de acontecimientos. “Esto forma parte de una larguísima batalla en la que un sector minoritario de los comunistas de Asturias ha iniciado una guerra en la que pretende destruir a IU de Asturias. y de impedir y desarrollar su trabajo”, aseguró el Coordinador General, al mismo tiempo que calificó de “patético” este intento. “Por las fotos que hoy vimos en prensa tenían cara de estar asaltando el palacio de Invierno pero estaban haciendo el ridículo fundamentalmente”, subrayó Iglesias.

IX-BA-Verdes va defender na reforma del Estatutu la participación de les asociaciones de vecinos como axentes sociales

El grupu parllamentariu d'IX-BA-Verdes va apoyar la demanda de la Confederación d'Asociaciones de Vecinos d'Asturies (Cavastur) de que se-yos tenga en cuenta na reforma del Estatutu y esti recueya la so participación como axentes sociales dada la so representatividá n'Asturies, cercana a los 70.000 socios.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies