Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Alcuerdu Políticu ente IX-BA-Verdes y FSA-PSO

La composición de Parllamentu asturianu tres les últimes elecciones autonómiques espeya la voluntá colectiva de los ciudadanos asturianos y determinó una configuración de la Xunta Xeneral del Principáu d'Asturies que pon de manifiestu la necesidá d'articular alcuerdos ente organizaciones polítiques pa llograr una mayoría parllamentaria qu'asegure estabilidá y permita una acción institucional y de gobiernu eficaz. La distribución de la representación parllamentaria espresa una clara mayoría de les fuercies polítiques progresistes. Con esta fin, siendo conscientes d'esta situación, la Federación Socialistas Asturiana-PSOE ya Izquierda Xunida-Bloque por Asturies-Verdes, suscriben el presente alcuerdu.

Ver más Información »

Preguntas presentadas por Francisco Javier García Valledor en la Junta General

Las preguntas presentadas por Francisco Javier García Valledor, en la Junta General, sobre la situación del Colegio Público Jovellanos, de Gijón

Ver pdf

Alcuerdu sobre los criterios de xestión nos centros d’atención a la dependencia

Les direcciones de la FSA-PSOE y d’Izquierda Xunida d’Asturies llegaron a un alcuerdu sobre criterios de xestión a futuru en tolo relativo a los centros d’atención a la dependencia, ente los que s’inclúi’l centru de Sotrondiu.

RESOLUCION DE L'ASAMBLEA D'IZQUIERDA XUNIDA D'ASTURIES SOBRE'L PROCESU DE NEGOCIACION COLA FSA

ASAMBLEA IZQUIERDA XUNIDAEsta resolución aprobóse con 352 votos a favor y dos abstenciones. Nes últimes elecciones autonómiques los asturianos y asturianes respaldaron colos sos votos la esperiencia de gobiernu compartíu de la Izquierda plural de l'anterior llexislatura. Respetuosos con esa voluntá, a mediaos de xunu de 2007, sentámonos a dialogar cola FSA que foi quien, de forma unillateral y al traviés d'un ultimátum, decidió dar por rotes les negociaciones dempués de dos selmanes d'alcuentros. El Presidente Areces configuró entós un Gobiernu monocolor, que vieno desarrollando la so actividá política con notable estabilidá a lo llargo d'esti tiempu, d'alcuerdu colos alcuerdos que foi alcanzando na Xunta Xeneral del Principáu col Partíu Popular.

Lista de delegados de IU de Asturias a la asamblea federal

Esta lista fue aprobada por 342 votos a favor, dos votos en contra y ocho abstenciones. Asturias tendrá una representación en la asamblea federal de 65 delegados, de los que 39 han sido elegidos hoy en el plenario y el resto en las asambleas locales, celebradas previamente.

Estractu del discursu de Gaspar Llamazares pronunciáu en Mieres

ASAMBLEA IZQUIERDA XUNIDAVengo a dar cuenta a los míos, a los más míos, de la fin d'una etapa al frente de la coordinación xeneral, pero al tiempu vengo a manifestavos el mio compromisu pa siguir participando activamente en política, pa siguir militando activamente n'IX y pa contribuyir dende l'escañu, nel Congresu de los diputaos, a poner voz a los ensin voz, a rellanzar IX, a defender el proyectu políticu de los trabayadores y de los ciudadanos d'esti país.

Izquierda Xunida presenta una enmienda a los Presupuestos del Estáu pa dotar al Plan del Prerrománicu de 3 millones d'euros

El grupu parllamentariu federal d'Izquierda Xunida presentó una enmienda nel Congresu los Diputaos a los Presupuestos Xenerales del Estáu pa 2009 pola que s'incorpora una partida de 3 millones d'euros pal Prerrománicu asturianu.

IV Xornaes sobre'l Mundu Árabe

IV Xornaes sobre'l Mundu Árabe qu'organiza'l Comité de Solidaridá cola Causa Árabe col Títulu d'Oriente Próximu: Ocupación y Drechu a la Resistencia

Ver Tríptico »

IX d'Asturies celebra mañana la so asamblea

IX d'Asturies va celebrar, mañana sábadu, en Mieres, l'asamblea na que van escoyese delegaos pa la IX asamblea federal de la coalición -que tendrá llugar los próximos 15 y 16 de payares en Madrid-. Asturies cuntará con una representación de 65 delegaos qu'escoyeran al próximu Coordinador federal d'IX.

Ángel González: “apostamos por el diálogo para garantizar que el Gobierno de Asturias contribuya a resolver los problemas de la gente”

Ángel González, secretario de organización de IU de Asturias, manifestó que "en IU-BA-Verdes hay un claro objetivo en el proceso de diálogo iniciado por la FSA: evitar que los más desfavorecidos paguen las consecuencias de la crisis. Para conseguirlo estamos dispuestos a contribuir a una mayor estabilidad política en Asturias. Somos
conscientes que un gobierno débil y en minoría no es capaz de dar la respuesta que la gente necesita ante lo que se viene encima".

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies