Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Jesús Iglesias reclama'l votu útil pa la vivienda n'Asturies

Jesús Iglesias, candidato de IU-BA-Verdes a la Presidencia del Gobierno asturiano, visitó esta mañana un edificio de 45 viviendas protegidas, en régimen de alquiler, construidas por la Consejería de Vivienda y Bienestar Social, en Piedras Blancas, Castrillón, junto con la Consejera Laura González, Manuel González Orviz, Director General de la Vivienda y Ángela Vallina, candidata de IU-BA-Verdes a la alcaldía de Castrillón. Iglesias recordó en Piedras Blancas que el voto a la coalición es el voto útil para conseguir una mejora de la vivienda en Asturias y un claro ejemplo es esta promoción en la que la Consejería de Vivienda ha invertido 2,4 millones de precios y cuyos arrendatarios pagan un alquiler al mes que oscila entre los 98 euros al mes por un piso de 50 metros cuadrados y los 155 por uno de algo más de 70 metros, todos ellos con trastero incluido.

Iglesias defende n'Avilés un urbanismu al serviciu de los intereses

Jesús Iglesias, candidato de IU-BA-Verdes a la Presidencia del Gobierno asturiano, ratificó hoy en Avilés el compromiso de la coalición con el derecho de los asturianos a acceder a una vivienda en condiciones dignas. Iglesias compartió esta tarde mitin con el candidato a la alcaldía de Avilés, Fernando Díaz Rañón, Laura González, candidata y Consejera de Vivienda y Bienestar Social, Ignacio González, representante de Los Verdes de Asturias y Rafa Palacios, representante del Bloque por Asturies.

IX-BA-Verdes propónse recuperar Uviéu pa la izquierda

"Nun queremos una Asturies como Uviéu", asina entamó esta tarde Jesús Iglesias, candidatu d'IX-BA-Verdes a la Presidencia del Gobiernu Autonómicu, el mitin d'Uviéu, xunto al candidatu a l'alcaldía de la capital asturiana, Alejandro Suárez. Jesús Iglesias apostó por una ciudá que "dexe de ser rehén de la drecha y que s'abra a la izquierda".

Jesús Iglesias considera'l votu a la coalición el más útil de la izquierda

Jesús Iglesias, candidatu d'IX-BA-Verdes a la presidencia del Gobiernu autonómicu, reclamó güei en Mieres el votu útil de la izquierda, el votu a la coalición pa facer posibles les polítiques que verdaderamente preocupen a los asturianos: el trabayu estable y de calidá, l'accesu a la vivienda, les prestaciones sociales y el medioambiente. Frente a un programa qu'espeya les necesidaes de los ciudadanos, los dos grandes partíos paecen tar nuna especie de "selmana de rebaxes d'El Corte Inglés", con promeses de mui difícil cumplimientu y nuna carrera de a ver quién da más.

Iglesias considera llamentable la fin de campaña de PP y PSOE

Jesús Iglesias, candidatu de IX-BA-Verdes a la presidencia del Gobiernu asturianu, denunció güei que nunca na hestoria d'Asturies se diere una recta final de campaña eleutoral per parte de los dos grandes partíos políticos "tan llamentable, marcada por propuestes irrealizables, en dalgunos casos verdaderos disparates". Areces promete los certificaos veterinarios gratis y en respuesta Ovidio Sánchez propón la gratuidá de les cuotes de producción lláctea y la xuba de les ayudes al ñacimientu na zona rural. "Tal parz que'l PP y el PSOE apuesten por tolo que seya gratis", dixo'l candidatu d'IX-BA-Verdes a la presidencia del gobiernu asturianu.

Jesús Iglesias participa na presentación del nuevu centru de día de la Casa del Mar d'Avilés

El proyeutu va ser axudicáu'l miércoles y va cuntar con 30 places. Jesús Iglesias, candidatu a la presidencia del Gobiernu asturianu, participó güei xunto a Fernando Díaz Rañón, candidatu d'IX-BA-Verdes a l'alcaldía d'Avilés, y el candidatu autonómicu y Viceconseyeru de Vivienda y Bientar Social, Ángel González, nuna rueda de prensa pa dar a conocer un nuevu proyeutu fechu realidá na ciudá: l'axudicación pasáu mañana miércoles, de la remodelación d'una parte de la Casa del Mar d'Avilés pa la so conversión en centru de día, y el proyeutu de construcción d'una nueva residencia, tamién con centru de día, nel barriu del Nodu (na zona de recién construcción).

IX-BA-Verdes ye decisiva pal gobiernu d'Asturies


Jesús Iglesias, candidatu d'IX-BA-Verdes a la presidencia del Gobiernu asturianu, fizo esta mañana una valoración de les encuestes que güei publiquen dos medios de comunicación asturianos. D'estos sondeos demoscópicos el candidatu de la coalición estrae dos conclusiones principales: la drecha nun tien nenguna posibilidá de gobernar n'Asturies y IX-BA Verdes sigue siendo decisiva pa la configuración de gobiernos nos conceyos y na comunidá autónoma. "Los diputaos d'IX-BA-Verdes van ser determinantes", aseguró Jesús Iglesias n'Uviéu.

Jesús Iglesias llama a Zapatero a dar una solución al portalgu del Güerna na so visita a Asturies

Jesús Iglesias, candidatu d'IX-BA-Verdes a la presidencia del Gobiernu autonómicu, recordó esta tarde en Siero, que nunca'l votu a la coalición foi tan útil como n'estos momentos. "Somos el votu útil de la izquierda, la fuercia que ta construyendo una sociedá asturiana d'izquierdes, asturianista y ecoloxista, con mayor xusticia social, más autogobiernu y con mayor respetu al mediu ambiente", aseguró'l candidatu a la presidencia del Gobiernu d'Asturies.

Jesús Iglesias solliña que la FSA amordaza a los Ministros que viaxen a Asturies pa que nun falen de les polítiques de la coalición

Jesús Iglesias, candidato de IU-BA-Verdes a la presidencia del Gobierno autonómico, aseguró esta tarde en La Felguera, que los candidatos de la coalición están convirtiéndose durante esta campaña en la única garantía de un gobierno de izquierdas. Los planteamientos estatales del Partido Socialista y del Partido Popular están dando una imagen extraña de la campaña electoral en Asturias cuando envían a sus representantes. El Partido Popular está dando una imagen de psicofonía del Gobierno de Aznar, que viajan a Asturias sin reconocer que sus políticas fueron nefastas para nuestra región, tal como aseguró Jesús Iglesias, candidato a la presidencia del Gobierno asturiano de IU-BA-Verdes.

Balance de la primer selmana de campaña

El candidato a la presidencia del Gobierno asturiano de IU-BA-Verdes, Jesús Iglesias, realizó en Posada de Llanera, esta mañana un balance de la primera semana de campaña en Asturias. Una vez superado el ecuador de la campaña, Iglesias se mostró satisfecho de la misma, tanto por la asistencia a los actos, la respuesta del movimiento ciudadano con el que se ha reunido, como por el ánimo y la ilusión con la que trabajan todas las personas que forman la coalición.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies