Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Les declaraciones de Belén Fernández respuenden a la so profunda ignorancia de los mecanismos de funcionamientu de Cogersa o a mala fé, según Valledor

Francisco Javier García Valledor, diputáu d'IU-BA-Verdes, recuerda-y a la Conseyera de Mediu Ambiente del Principáu d'Asturies, que nos muérganos de gobiernu de Cogersa ye tradicional que la lista de representantes se faiga de forma consensuada, fechu que nun ocurrió, per primer vegada na historia d'esti consorciu de xestión de residuos, nel día de güei. Si IU-BA-Verdes decidió retirar la so candidatura fuí, precisamente, pola ausencia d'esti consenso propiciada polos miembros del Partíu Socialista, y pa non facer un “paripé” como diz Belén Fernández.

PROPUESTES DE RESOLUCIÓN DEL GRUPU PARLAMENTARIU D'IU-BA-LV

Propuestes subsiguientes al Alderique dOrientación Política Xeneral del Conseyu de Gobiernu correspondiente al añu llexisllativo 2007-2008

DEBATE DE ORIENTACION POLITICA 2007
Discurso de Jesús Iglesias, portavoz de IU-BA-Verdes.

Sra. Presidenta, Señorías, Sr. Presidente

Hace apenas tres meses, en el debate de investidura, coincidíamos con usted en buena parte en la detección y el análisis de los grandes retos que en los próximos años va a tener que afrontar Asturias en esta legislatura y discrepábamos abiertamente, como recordará, tanto de su decisión de abordarlos con un Gobierno en minoría, como de alguna de las propuestas y decisiones más importantes que nos anunciaba. Pero hablábamos de política. 

Nota de prensa Declaraciones d'Ángel González, secretariu d'organización d'Izquierda Xunida d'Asturies.

Ángel González, secretariu d'organización d'Izquieda Xunida d'Asturies fizo les siguientes manifestaciones ante les declaraciones feches güei por Francisco de Asis Fernández:

El debate del Estáu de la rexón sirve para qu'Areces reconoza que nun tien la mayoría suficiente pa gobernar

Jesús Iglesias, portavoz del grupu parlamentariu d'IU-BA-Verdes,  aseguró con respecto al discursu del presidente Areces nel debate del estáu de la rexón, que ye'l discurso menos políticu y más burocráticu qu'escuchó d'Areces como presidente, probablemente pol fechu de que se dió a escasos meses de la so toma de posesión.

IU-BA-Verdes va centrar la so intervención nel debate del estáu de la rexón nos problemes que realmente preocupen a los ciudadanos

El portavoz del grupu parlamentariu d'IU-BA-Verdes, Jesús Iglesias, adelantó güei dalgunos de los conteníos sobre los que va xirar la so intervención nel Debate sobre la orientación política xeneral del Conseyu de Gobiernu que se va cellebrar a partir del prósimu martes. El portavoz de la coalición va facer una intervención basada na realidá de la comunidad autónoma, un día a día nel que los xóvenes tienen dificultaes p'algamar emplegu, importantes problemes d'accesu a la vivienda y na que los ciudadanos d'amplios territorios como Occidente, Oriente ya incluso les Cuenques, alcuentren dificultaes y diferencies de servicios por vivir precisamente nestes fasteres.

Actu homenaxe a les víctimes republicanes en Turón.

Turón - Sábadu Ochobre a les 12:00 Hores
POZU FORTUNA - SAN ANDRÉS - TURON - MIERES

El Gobierno nun tien voluntá política pa compensar el retrasu d'Unquera-Llanes, según Iglesias

El Coordinador Xeneral d'IU d'Asturies, Jesús Iglesias, afirmó que'l Gobiernu central nun fizo "l'enfotu suficiente” pa compensar los retrasos qu'acumularon los tramos de l'autovía del Cantábricu na que se subdividió Unquera-Llanes. El portavoz del grupu parlamentariu d'IU-BA-Verdes subrayó, que tal como alvirtió'l so grupu políticu, agora  se confirma que la finalización d'estos dos tramos nun se va dar hasta 2011, en vez de  2009, como argumentaben los gobiernos central y rexonal. IU d'Asturies confiaba en que la decisión del Gobiernu de Zapatero de dividir Unquera-Llanes en dos subtramos sirviese p'axilizar la so execución, faciéndolos a la vez, pero al final quedó demostrado “una falta de voluntá política” pela so parte al facer primero un tramu y darréu l'otru. “Nun hai compromisu d'intentar acortar los plazos pa compensar los retrasos producíos”, dixo'l Coordinador Xeneral d'IU.

“La Ministra de Meduo Ambiente hubiera estao encantada d'acompañar” a les persones que cellebren en Caliao les II Xornaes escontra l'embalse

Joaquín Arce, representante de les asociaciones ecoloxistes na Xunta del Parque Natural de Redes, acaba de recibir una carta del Director de Gabinete de la Ministra, Cristina Narbona, na que comunica que la Ministra “hubiera estao encantada d'acompañalos” -en referencia a les II Xornaes Mediuambientales que se cellebren este fin de selmana en Caliao e incluín una acampada escontra l'embalse- . El Director del Gabinete, Juan Manuel de la Torre, disculpa la so asistencia debido a la esistencia na so axenda de compromisos ya establecíos.

Convocatoria de prensa
Presupuestos Xenerales del Estáu

Día: Vienres, 28 setiembre de 2007
Llugar: Sé d'IX d'Asturies (Plaza América, 10, 4º, Uviéu)
Hora: 12 hores

Asuntu: Presupuestos Xenerales del Estáu

Comparece:
Jesús Iglesias. Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies.
Isaura Navarro. Diputá Federal d'IU.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies