Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

CONVOCATORIA RUEDA DE PRENSA
Valoración de l'espulsión de Noemí Martín del Comité Federal del PCE.

Llugar: Plaza América 10, 4ª planta.
Día: Xueves, 19 de xunetu de 2007
Hora: 11.30 hores

Asuntu: Valoración de l'espulsión de Noemí Martín del Comité Federal del PCE.

Comparecen: Noemí Martín, Secretaria Xeneral del Partiu Comunista d'Asturies y Teófilo Esteban Siñeriz, Secretariu d'Organización y Finances del PCA

El grupu parlamentariu d'IU-BA-Verdes propón la modificación de la Llei del Ente Públicu pa que’l so direutor sía nomáu pol Parlamentu asturianu

El grupu parlamentariu d’IU-BA-Verdes propón la modificación de la Llei del Principáu d’Asturies de medios de comunicación social pa que’l direutor del Ente Públicu de Comunicación d’Asturies sía escoyíu pol Plenu de la Xunta Xeneral del Principáu d’Asturies por mayoría absoluta de los sos miembros y el mandatu sía de cinco años. Francisco Javier García Valledor, diputáu d'IU-BA-Verdes, presentó esta Proposición de Llei nuna rueda de prensa na Xunta Xeneral, na qu’abondó nos motivos d’esta reforma.

Comunicáu de Prensa Izquierda Xunía d’Uviéu
Ante la rueda de prensa ufría güei por ex miembros d’IU.

Ante la rueda de prensa ofrecida güei por ex miembros d’IU, la dirección política d’IU d’Uviéu manifiesta lo siguiente:

  1. El Conseyu Políticu d’IU d’Asturies, únicu muérganu competente política y xurídicamente pa lexitimar a les direcciones llocales, ratificó’l pasáu 14 de xunu a la Comisión Xestora d’IU d’Uviéu en toles sos funciones orgániques, ente les cuales ta organizar una nueva Asamblea Llocal.
  2. ...

Iglesias reclama al Gobiernu que frene la continua pérdida d’emplegos industriales y ponga un nuevu modelu económicu pales empreses que marchen de la rexón

El portavoz parlamentariu d’IU-BA-Verdes solicita un compromisu d’inversión pa les industries que pesllen o abandonen Asturies
Alejandro Suárez comprométese a combatir la especulación urbanística que se puede esconder detrás del treslláu de General Dynamics de los terrenos de La Vega

Resolución del Conseyu Políticu d’IU d’Asturies

El Conseyu Políticu d’IU d’Asturies aprobó esta nueche, por una amplísima mayoría, 80 votos a favor, dos escontra y una abstención la siguiente resolución, dempués de casi tres hores de reunión y una amplia participación.

CONVOCATORIA DE RUEDA DE PRENSA
abordar l'alcuerdu tomáu pola executiva rexional de la coalición

IU-BA-Verdes convoca una rueda de prensa para hoy sábadu 30 de xunu a les 13,15 hores, na sé de Plaza América, nº 10 4º, para abordar l'alcuerdu tomáu pola executiva rexional de la coalición, esta misma mañana, con respecto a les negociaciones que se venían manteniendo con la FSA-PSOE.

Resolución de la Comisión d'IX d'Asturies del 26 de xunu de 2007

La Executiva d'Izquierda Xunida d'Asturies, valora como positivu'l grau de cumplimientu de los alcuerdos alcanzaos ente la Federación Socialista Asturiana ya Izquierda Xunida d'Asturies, en materia d'elección d'Alcaldes y Alcaldeses. Como consecuencia de los mesmos escoyéronse seis alcaldes y alcaldeses d'IX nel conxuntu d'Asturies.

RUEDA DE PRENSA DE JESUS IGLESIAS
Negociaciones mantenies dentre la Federación Socialista Asturiana e Izquierda Xunida-Bloque por Asturies- Los Verdes d'Asturies.

El coordinador xeneral d'Izquierda Xunida d'Asturies, Jesús Iglesias acompañáu por Fernando Díaz Rañón, coordinador de IU d'Avilés, y Jesús Montes Estrada , coordinador d'IU de Xixón; darán una rueda de prensa en la que abordarán les negociaciones mantenies dentre la Federación Socialista Asturiana e Izquierda Xunida-Bloque por Asturies- Los Verdes d'Asturies.

Llugar: Hotel Alcomar, Xixón
Hora: 12:30
Día: 23 de xuno

Izquierda Xunida d'Asturies espulsa a los trés conceyales de Cangas del Narcea

Izquierda Xunida d'Asturies espulsa a los trés conceyales de la coalición en Cangas del Narcea. El Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies, Jesús Iglesias, va  ofrecer, mañana sábadu, una rueda de prensa pa esplicar los términos d'esta decisión, demués d'agotar les víes de diálogu colos trés conceyales electos en Cangas del Narcea -José Manuel Martínez, Samuel Areces y Bibiana Martínez- .

La Comisión Executiva d'Izquierda Xunida d'Asturies va refrendar el martes próximu, pela mañana -en sesión estraordinaria-, la decisión d'abrir espediente a los trés conceyales d'IX de Cangas del Narcea.

RESOLUCION COMISION EXECUTIVA D'IZQUIERDA XUNIDA D'ASTURIES
Situación institucional del Conceyu de Cangas de Narcea.

La Comisión Executiva d'Asturies, en conceyu celebráu'l miércoles 20 de xunu de 2007, alcordó la siguiente resolución, referida a la situación institucional del Conceyu de Cangas de Narcea.

La Comisión Executiva camienta que la elección como Alcalde del Conceyal d'Izquierda Xunida José Manuel Martínez, colos votos del Partíu Popular, ye un incumplimientu de los alcuerdos suscritos pol P.S.O.E ya I.X. nelámbitu federal y ratificaos poles organizaciones rexonales de la F.S.A. ya Izquierda Xunida d'Asturies que garantizaben la elección como alcalde del cabeza de llista de la fuercia política más votada de les dos organizaciones. L'actitú prepotente del alcalde socialista y cabeza de llista del P.S.O.E. en Cangas de Nancea, nes negociaciones pa la consecución d'alcuerdos de gobiernu municipal ente les dos fuercies polítiques, nun pue sirvir d'escusa pa l'actitú tomada, que vulnera los alcuerdos firmaos sobre la elección d'Alcalde.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies