Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Iglesias emplaza a la FSA a esplicar de qué quier falar, con quién se tien de falar, ónde y cuándo

Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies, respondió güei, a preguntes de los periodistes, al ofrecimientu de pactu efectuáu pola FSA. El Coordinador y voceru parllamentariu aseguró qu'IX nun tomó nenguna iniciativa nesa dirección sinón que "fueron otros" los qu'al traviés de los medios de comunicación -como ocurre güei- siguen realizando emplazamientos xenéricos. "Nun hai nada concreto. Nun hai nenguna base que nos permita dicir si ye posible que se seya capaz de mirar a la sociedá asturiana, ver cuales son los sos problemes y negociar y consensuar  la solución a esos problemes de la mayoría de los asturianos", dixo Iglesias, qu'abundó nel análisis de la situación al asegurar que la "situación ye más complexa" yá qu'esisten "dos interlocutores diferentes pal diálogu y la negociación", la FSA y el gobiernu asturianu. Si dalguién tien voluntá seria de rectificar polítiques y d'intentar negociar un alcuerdu cola izquierda tendrá que ser quien defina primero pa qué se quier falar, segundo con quién hai que falar, ónde y cuándo, concluyó'l Coordinador d'IX d'Asturies.

Comunicáu de la Comisión Executiva d'IX d'Asturies énte la muerte de José Manuel López

La Comisión Executiva d'Izquierda Xunida d'Asturies manifiesta la so más fonda consternación énte'l fallecimientu de Manolo López. La infatigable llucha de Manolo en defensa de les llibertaes frente al franquismu y la dedicación de toa una vida a preservar los valores polos que llucharon Horacio, Juanín y tantos otros y otres camaraes del Partíu y del Sindicatu, faen que tea pa siempres na nuesa alcordanza. L'Asturies democrática de la qu'anguaño podemos disfrutar va tener siempres una delda con Manolo.

Iglesias: "austeridá ye reducir el númberu d'altos cargos. Areces debe siguir l'exemplu de Castiella La Mancha"

Un gobiernu d'izquierdes debe tar caracterizáu pola austeridá en tou momentu, pero en tiempos de crisis esti principiu ye norma d'obligáu cumplimientu. Izquierda Xunida espera que'l Gobiernu asturianu afronte la crisis económica con valentía y nun se llimite a les pallabres. Areces debe tomar decisiones y la primera ye garantizar l'austeridá nel so Gobiernu. Una austeridá que, pa IX, nun pue quedar nel tarrén de los xestos.

La ineficacia de Belén Fernández agrava'l problema de la llingua azul

UVIÉU, 28/08/2008.-  El diputáu autonómicu d'Izquierda Xunida-Bloque por Asturies-Los Verdes, Aurelio Martín, amosó la so preocupación énte'l descontrol de la Conseyería de Mediu Ambiente y Desenrrollu Rural na xestión de la enfermedá de la llingua azul. 

IX-Verdes d'Uviéu alvierten que pue repitise en Pando los sucesos de Ventanielles

Izquierda Xunida – Los Verdes d'Uviéu amosó la so esmolición polos sucesos que se tán desendolcando estos díes na avenida de Pando. Les organizaciones polítiques mostraron el so apoyu a les demandes vecinales y emplazaron al Equipu de Gobiernu a dexar de mirar a otru llau énte esti problema. "La principal obligación del Ayuntamientu ye salvaguardar l'interés xeneral, nun ye tolerable que s'asuman o permitan situaciones evidentes de riesgu pol simple fechu d'incrementar los beneficios empresariales", afirmó Alejandro Suárez.

Areces va por llibre

IX pregunta a los socialistes con quién hai que falar y sobre qué.

Izquierda Xunida observa con preocupación y desconciertu cómo'l Gobiernu paez adelantase a la propia FSA..

Nos preocupa que Areces confunda la altura de miras con alejarse de la realidad social

OVIEDO, 26/08/2008.- Izquierda Unida considera necesario abandonar el terreno de la ambigüedad y hablar de medidas concretas para resolver los problemas de la gente. Lo demás es una irresponsabilidad. IU observa con preocupación que sea la única fuerza política que ha puesto sobre la mesa una serie de medidas para afrontar la crisis económica en Asturias. Ante los problemas hay dos opciones: recrear una especie de realidad virtual, en la que no hay lugar para los problemas; o asumir la realidad, reconocer los problemas y tomar decisiones.

Alejandro Suárez: Gabino pieslla Radio Vetusta mientres caltién "fartódromos"

UVIÉU, 26/08/2008.- El Coordinador Xeneral d'IX n'Uviéu, Alejandro Suárez, manifestó'l "rotundu y absolutu refugu d'IX al pieslle de Radio Vetusta". Pal máximu responsable d'Izquierda Xunida n'Uviéu la decisión del Equipu de Gobiernu supón "un portazu inadmisible a un mediu de comunicación que, nos últimos tiempos, dio amuesa d'independencia y rigor. Esta emisora de radio foi la voz de los vecinos del conceyu, de los colectivos sociales.

"Quiero dirixir les mios primeres pallabres a los trabayadores de Radio Vetusta, a los que tresllado'l compromisu de tola organización política que represento y la nuesa solidaridá escontra esta decisión caciquil propia d'otros tiempos".

INFORME ESTRATÉGICO PARA LA ASTURIAS DEL RECICLADO

La gestión de los residuos, desde el punto de vista de los principios del desarrollo sostenible, se fundamenta en la prevención y en el aprovechamiento de los recursos, siendo el reciclaje uno de los elementos básicos de la misma. El reciclaje conlleva el ahorro de materias primas y de energía, la generación de empleo y la mejora de elementos como la calidad de los servicios públicos o la participación de los consumidores.
Descargar Informe

El Gobiernu, autista énte la crisis

IX albidra que lo peor de la crisis ta por llegar y recuerda al Gobiernu la so obligación de prever midíes concretes énte los problemes de la xente.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies