Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

IX-BA-Verdes considera un ésitu la marcha de la Ruta del Alba

IX-BA-Verdes agradez a les más de 300 persones qu'ayeri participaron en la Marcha escontra'l formigonáu de la Ruta del Alba. Los tres centenares de persones qu'asistieron a la convocatoria disfrutaron de la última parte de la sienda que tovía se caltien nel so estáu natural, coincidiendo col Día Mundial de Protección de la Natura.
A la marcha acudieron Emilia Vázquez y Francisco Javier García Valledor, diputaos na Xunta Xeneral, xunto con representantes de Los Verdes, del Bloque por Asturies y d'IX de Sobrescobio, y de delles asociaciones ecoloxistes, senderistes y culturales, como ANA, Ecoloxistes n'Aición, Coordinadora Ecoloxista d'Asturies, el Garrapiellu, Grupos de Montaña y Sederismu, etc

Enlace al video.
 
http://www.youtube.com/watch?v=LHlYlQtfMV8

El Tren de la Memoria. Presentación de l'actividá co la que la Fundación La Izquierda d'Asturies conmemora la revolución del 34

L'actividá desarrollarase'l prósimo sabadu dende Mieres a Xixón, pasando por Uviéu. Nel audiu escuchase, por esti orden les voces de Luis Álvarez Payo, Coordinador d'IX de Mieres, Manuel G. Fonseca, Presidente de la Fundación la Izquierda d'Asturies, Adolfo Saro, Responsable de Organización d'IX d'Uviéu y Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies.

Escuchar audiu

IU-BA-Verdes condena la detención ilegal de activistas de Derechos Humanos Saharauis


El grupo parlamentario insta al Gobierno asturiano, al gobierno español y a la Unión Europea a que condenen las citadas detenciones y vulneraciones de Derechos Humanos por parte del Gobierno de Marruecos y que actúen en consecuencia en sus relaciones con Marruecos, El grupo parlamentario de IU-BA-Verdes en la Junta General respalda la petición del
Observatorio Asturiano de Derechos Humanos para el Sahara Occidental (OAPSO), ante los graves acontecimientos que están teniendo lugar en el Territorio No Autónomo del Sahara Occidental, ocupado militarmente por Marruecos.

IX d'Asturies amuesa'l so sofitu a que la transexualidá nun seya considerada una patoloxía

IX d'Asturies amuesa'l so sofitu al Colectivu de Persones Transexuales que reivindiquen que la transexualidá nun seya considerada una patoloxía. Mañana, sábadu 17 d'ochobre, IX d'Asturies sofitará la concentración convocada por Xega, a les 19 hores delantre del Teatru Campoamor, n’Uviéu, manifestación convocada pola Rede Internacional de Despatoloxzación Trans que se desenolla en 38 ciudaes d'Europa, América de la Norte y Asia en sofitu a la campaña "Alto a la Patoloxización Trans".

Zapatero renuncia a afrontar la crisis dende la esquierda apautando cola derecha

Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral d’IX d'Asturies, considera que Zapatero renuncia a afrontar la crisis dende la esquierda, al apautar col PNV y Coalición Canaria los presupuestos xenerales del estáu. Iglsias llamenta l'acuerdu colos nacionalista de derecha y asegura que se trata d'una oportunidá perdida pa frenar la xuba d'impuestos pa toos que propón l'executivu de Zapatero, impuestos que vamos pagar toos, incluyíos los que menos tienen.

Enmienda a la totalidad al proyecto de Ley de Presupuestos Generales para el año 2010

IX convoca un concursu fotográficu que premiará la semeya que reflexe la Ruta del Alba más natural

El oxetivu ye recuperar la memoria de la ruta'l natural, ensin hormigón. Invita a los ciudadanos a participar y sumarse a la marcha reivindicativa del prósimu domingu, día 18.
El plazo de recogida de fotografías finaliza el día 31 de diciembre de 2009

Igleias califica de “totalmente esmolecedora” la respuesta d'Industria a la esixencia de prórroga del Reglamentu de la Minería

Jesús Iglesias, portavoz parlamentario de IU-BA-Verdes en la Junta General del Principado, dió la voz de alarma sobre el Reglamento del Plan del Carbón y las intenciones del gobierno de José Luis Rodríguez Zapatero y la prórroga del mismo más allá de 2010.

AUDIO de la respuesta del ministeriu d'industria >>
PDF de la respuesta del ministeriu d'industria >>

IU denuncia el retraso de los pagos en las becas de transporte a desempleados en cursos de formación

Jesús Iglesias, Coordinador General de IU de Asturias y responsable en la Junta General del Principado de los asuntos de Industria y Empleo, y Marcos Cienfuegos, concejal de IU en el Ayuntamiento de Mieres, pusieron hoy de relieve el retraso en el cobro de las ayudas al transporte que están padeciendo los alumnos que acuden a acciones formativas financiadas por la Consejería de Industria. Marcos Cienfuegos reveló, en rueda de prensa, que hay personas que comenzaron acciones formativas en el mes de julio y aún no han recibido la ayuda para el transporte, hecho que está imposibilitando, en algunos casos, la asistencia al propio curso. A este retraso, apuntó Cienfuegos, es necesario añadir también el del propio comienzo de las acciones formativas.

Valledor informa a la Unesco del hormigonado de la Ruta del Alba

Francisco Javier García Valledor, diputado de IU-BA-Verdes en la Junta General, informó al Comité MaB (Hombre y Biosfera) de la Unesco de las actuaciones que la Consejería de Medioambiente y Ordenación del Territorio de Asturias va a llevar a cabo en una de sus reservas de la Biosfera, la del Parque de Redes, hormigonando la Ruta del Alba. El diputado se ha dirigido a Meriem Bouamrane, la Coordinadora del Programa EuroMaB, para poner de relieve esta actuación, un "atentado" medioambiental que va a suponer un destrozo en el Monumento Natural, que pertenece, además, a la Red Natura y es Lugar de Interés Comunitario.

L’alcaldesa de Teberga rásgase les vestidures pola so propia incapacidá

Luciano Zapico, voceru d’IX y del grupu municipal d’IX-BA-Verdes nel Ayuntamientu de Teberga, énte les declaraciones de l’alcaldesa de Teberga nes que confirma l’ausencia de la partida pal remocique del claustru de la Colexata nos presupuestos xenerales del Estáu, -nes qu’amuesa la so sorpresa ya indignación y esplica que s’enteró pela prensa-, albidra que l’alcaldesa de Teberga rásgase les vestidures pola so propia incapacidá. Zapico esplica que dende’l so grupu municipal yá se-y alvirtió en repitíes ocasiones de la posibilidá de perder esta inversión pal conceyu de Teberga dada la escasa o nula capacidá d’actuación y de presión dende l’alcaldía de Teberga. La inversión yá fuere comprometida pola Ministra de Vivienda, María Antonio Trujillo, recuerda Zapico. Hasta la esmolición manifestada pol voceru d’IX tornóse na actuación del grupu parllamentariu d’IX-BA-Verdes, al traviés del diputáu, Francisco Javier García Valledor, solicitando información a la Conseyería de Cultura sobre la marcha del proyectu.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies