Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Valledor califica como "comedia" l'alcuentru del lobby incinerador d'esta mañana

Francisco Javier García Valledor, diputáu d'IX-BA-Verdes califica de "comedia" l'alcuentru del lobby incinerador d'esta mañana, que componen el gobiernu rexonal, sectores universitarios conservadores y representantes d'intereses empresariales del campu de la enerxía. Valledor recuerda que los estudios más fiables sobre la incineración fízolos hestóricamente Greenpace y éstos desaconseyen la incineración.

La Comisión de garantíes d'IX d'Asturies estudia les alegaciones presentaes por Martínez, Álvarez y Fernández

Énte les decisiones de la Comisión de Seguimientu del Pactu Antitransfuguismu, celebrada ayeri en Madrid, IX d'Asturies, al traviés del so Secretariu d'Organización, Ángel González, aclaria que l'espediente d'espulsión de los tres conceyales de Cangas del Narcea permanez abiertu. La Comisión de Garantíes d'IX d'Asturies ta estudiando les alegaciones de fondu presentaes por José Manuel Martínez,

Valledor emplaza a la Consejera de Medioambiente a explicar porqué no se ha dado a conocer el estudio sobre Caleao

El diputáu d'IX-BA-Verdes sospecha que les conclusiones del estudiu son contraries al banzáu

La tardanza na publicación del Estudiu d'Impacto Ambiental disparó toles alarmes nel Grupu Parllamentariu d'IX-BA-Verdes. Pal diputáu d'IX, Francisco Javier García Valledor "too esto ye un asuntu mui estrañu.

El gobiernu asturianu miente. La suba de precios de la vivienda protexida ye muncho mayor de l'anunciada

Jesús Iglesias, voceru parllamentariu d'IX-BA-Verdes, denuncia la falsedá de los datos ofrecíos pola Conseyería d'Infraestructures y Vivienda sobre l'incrementu de los precios de les viviendes protexíes n'Asturies. Nun ye cierto que l'incrementu seya del 8% na zona central, sinón munchu mayor. Con respectu a 2007 la suba máxima ye d'un 20% en 38 conceyos de la comunidá autónoma, frutu d'un incrementu del preciu d'un 42 fechu en xineru, una recalificación de zones aprobada pol Ministeriu de Vivienda'l 31 de marzu y espublizada como Orde Ministerial el día 8 d'abril nel BOE col rexistru 946/2008, a la que se suma la suba anunciada nel Conseyu de Gobiernu del pasáu miércoles.

Belén Fernández recula na so decisión d'aprobar la macroincineradora

El diputáu recuerda qu'él lleva en política dende la Dictadura y otros llegaron directamente en coche oficial. Francisco Javier García Valledor, diputáu d'IX-BA-Verdes na Xunta General, considera que la Conseyera Contra'l Medioambiente ta reculando na so decisión de llevar l'aprobación de la macroincineradora a la Xunta de Gobiernu de Cogersa'l próximu xueves.

IX amuesa la so disposición al diálogu pero pide la rectificación de les polítiques llevaes a cabu nel últimu añu

Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies, énte l'ofrecimientu al diálogu realizáu pol Secretariu Xeneral de la FSA, Javier Fernández, asegura qu'IX ta abierta al diálogu pero ésti pasa pola rectificación de les polítiques realizaes pol executivu d'Areces nel últimu añu. "Ye necesario desandar el camín percorríu porque nun vemos nel Presidente del executivu asturianu y na so política'l reflexu del emplazamientu realizáu ayeri por Javier Fernández", esplica Jesús Iglesias.

Todas las autorizaciones ambientales integradas publicadas tienen irregularidades

Las Autorizaciones Ambientales Integradas (AAI) son el trámite más importante que han tenido que realizar toda la industria asturiana en el último siglo y el gobierno de Asturias lo ha realizado de forma “chapucera” hasta el punto de que ninguna de estas autorizaciones cumple todos los requisitos exigidos por la normativa. Por todo ello, Los Verdes de Asturias han recurrido todas las licencias y todas son nulas o anulables, con la consiguiente inseguridad para las empresas. Hasta el momento han sido publicadas en el BOPA 58 Autorizaciones Ambientales Integradas y falta una veintena por publicar. La AAI sustituye a todas las demás autorizaciones, licencias y permisos anteriores en asuntos tan relevantes como los vertidos, emisiones, urbanismo, incidencia en las cuencas fluviales, contaminación por ruido...

Belén Fernández unvia un "aserejé" como documentación pa enmazcarar la macroincineradora

Francisco Javier García Valledor, diputáu d'IX-BA-Verdes, señala la torpeza de la Conseyera Contra'l Medioambiente pa enmazcarar les sos decisiones. Valledor pregúntase qué significa "avanzar na toma de decisiones".

Izquierda Xunida d'Uviéu pide apoyu económicu pal Alcalde de Seseña.

Mañana l'alcalde de Seseña, Manuel Fuentes, y el so Grupu Municipal tienen que depositar 133.333 euros pa pagar la fianza por una denuncia almitida a trámite na que'l constructor conocíu como "El Pocero" los acusa de calumnies.

Iglesias fai balance d'un añu de gobiernu "ineficaz y ensin pulsu"

Jesús Iglesias, Coordinador General de IU de Asturias y portavoz parlamentario de IU-BA-Verdes, realizó hoy un balance del curso político que ahora termina. Este año ha sido el de un gobierno “ineficaz y sin pulso” que no ha sido capaz de presentar ni un solo proyecto de ley ante la cámara asturiana, salvo los que tienen relación con el presupuesto de la comunidad. Sobre este presupuesto, según declaró Iglesias, el presidente debe estar pensando que menos mal que no se aprobó, porque partiendo de una prórroga “tramposa” se pudo mejorar el presupuesto a través de los dos proyectos de crédito, uno relacionado con el ACEBA y otro con los municipios.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies