Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

IZQUIERDA XUNIDA Y CC.OO “REFUGUEN” DE FORMA CONTUNDENTE'L RETRASU DE LA EDÁ DE XUBILACIÓN Y PROPONEN UNA “ANGURRIENTA CAMPAÑA DE MOVILIZACIONES”

Izquierda Xunida y CC.OO "refuguen" de forma contundente'l retrasu obligáu de la edá de xubilación a los 67 años propuestu pol Gobiernu, defenden que la prioridá económica nestos momentos "ye la creación d'empléu" y coinciden en "la necesidá d'empecipiar una angurrienta campaña d'información y movilización" pa responder a la propuesta llanzada pol Executivu.

Posición d'IX al respective de la incineradora

José Naveiras va ser miembru del Conseyu del Patrimoniu Cultural d'Asturies a propuesta d'IX

José Naveiras Escanlar, Pepe El Ferreiro, va ser representante d'IX nel Conseyu del Patrimoniu Cultural d'Asturies. Mari Paz López, miembru d'Izquierda Xunida, va vencer la representación nesti Conseyu en favor de José Naveiras Escanlar, qu'aceptó esti nomamientu. El fundador y director del Muséu Etnográficu de Grandas de Salime, descubridor del castru de Chao Samartín y miembru del Real Institutu d'Estudios Asturianos, axunta sobraos méritos en defensa del patrimoniu y la nuesa cultura asturiana, envises colos que naz el mentáu Conseyu del Patrimoniu y tienen d'emponer el so llabor.

La Consejería de Medio Rural y Pesca pone en marcha una campaña para informar a los ganaderos sobre los criterios de reparto de las ayudas al sector, que en Asturias ascienden a casi 90 millones

Un total 30 millones de la campaña de subvenciones a la actividad agraria en 2010 se destinarán al sector lácteo, que pasa de los 20 millones de 2009 a 30 millones en 2010, un 50% más

IX esixe a Zapatero que retire'l “pensionazu” d'inmediatu

Con más de cuatro millones de personas en paro, un Gobierno socialista debería estar más preocupado en garantizar más protección social que en desmantelar el Estado del Bienestar, afirma el Coordinador de IU en Asturias

Audio: Retirada del "pensionazo" a Zapatero >>
Audio: Gerente de Cogersa y de la iniciativa del PP de quemar basura en cementeras y térmicas >>

Zapatero aplica'l programa del PP pa encarar la crisis

IX d'Asturies recuerda que'l Presidente del Gobiernu, José Luis Rodríguez Zapatero, se comprometió a encarar la crisis ensin retayar la protección social nesti país y agora el so ministru de Trabayu anuncia'l retrasu de la edá de xubilación. "Ye un pasu de tras intolerable nesti país", asegura Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral d'IX d'Asturies. Ye más, atopamos énte un duru golpe al sistema de protección social y a unu de los pilastra esenciales del Estáu de Bientar, resume'l Coordinador d'IX. "El Partíu Socialista equivoca si pretende pasar la factura de la crisis a los más febles", afirma Iglesias.

Laura González trasllada la solidaridá y el sofitu d'IX a Pepe El Ferreiro

Laura González, miembru de la executiva d'IX d'Asturies, treslladó esti meudía, en nome de la executiva d'IX d'Asturies, la solidaridá y el sofitu de la organización a José Naveiras, Pepe El Ferreiro. Na comida que compartieron en Grandas de Salime, Laura González, espresó-y el sentimientu de tola organización énte un cese que considera "intolerable poles formes y el fondu" per parte de la Conseyería de Cultura. González repitió que Naveiras ye una persona esencial nel desenvolvimientu del Occidente asturianu y que nun ye tolerable que se mancille la xestión y l'honor d'una persona qu'a lo llargo 27 años sacó alantre dende la nada unu de los museos más queríu y respetáu d'Asturies y polos asturianos. Na mesma llínia pronuncióse Noemí Martín na parolada telefónica que caltuvo esta mañana con Pepe El Ferreiro.

Comunicado de prensa de IU de Asturias

IU de Asturias recuerda, en primer lugar, que la Consejería de Medio Ambiente ofrece una balance de gestión extremadamente pobre en relación con los compromisos recogidos en el Acuerdo de Gobierno. Por tanto, el apartado de gestión de residuos, por ejemplo, no se ha hecho prácticamente nada y es el área que acumula un mayor incumplimiento de todo el Acuerdo de Gobierno.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies