Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Marta Pulgar va defender la continuidá de les ayudes a la minería dempués de 2010


La candidata númberu 3 d’IX-BA critica l’actitú “cavernícola” de la FSA no que cinca a Sama-Velilla mientres el PSOE lleonés s’opón.Marta Pulgar, candidata d’IX-BA a les elecciones europees, compareció énte los medios de comunicación en Llangréu acompañada del candidatu del Bloque por Asturies, Pablo Fernández, y Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral d’IX d’Asturies, p’abordar la situación de les Cuenques Mineres d’Asturies, la so reactivación y la rellación qu’esti territoriu caltién coles ayudes qu’aporten d’Europa. La candidata d’IX-BA reclamó la urxente diversificación económica de les Cuenques Mineres cuando yá va munchos años que se terminó la dependencia de miles d’empleos d’una única empresa pública.Pulgar demandó’l papel estratéxicu de les Cuenques na reindustrialización de l’Asturies del Sieglu XXI.


DESCARGAR FICHERO MP3

IX d'Asturies denunciará los carteles xenófobos y racistes del Frente Nacional que tán pegaos en gran parte d'Asturies

IX d'Asturias denunciará, mañana, ante la Xunta Electoral, los carteles xenófobos y racistes del Frente Nacional que tán pegaos en gran parte d'Asturies. Les semelles corresponden a la calle Vázquez de Mella en Uviéu.

Marta Pulgar pone de relieve las contradicciones de PSOE y PP

La candidata de IU tilda de “desfachatez” las declaraciones de María Dolores de
Cospedal sobre la corrupción
Marta Pulgar, candidata número 3 de IU a las elecciones europeas, contrastó hoy el mensaje de IU, centrado en Europa y en las respuestas a los problemas que preocupan a los ciudadanos con la campaña que están realizando tanto el PP como el PSOE.

 

Marta Pulgar sobre las palabras del candidato del partido socialista sobre las infraestructuras asturianas

López Aguilar parece querer ser el garante de estas infraestructuras cuando su partido gobernó durante casi 25 años y no fue capaz de terminarlas. Ni siquiera han sido capaces de establecer un calendario de plazos y finalización, burlándose de los asturianos, calendario que sí han establecido en otras comunidades autónomas como es Galicia.

Descargar Fichero MP3

Marta Pulgar demanda a la UE que la agricultura y la ganadería sean consideradas un sector estratégico

Marta Pulgar, número 3 de IU a las elecciones europeas, acompañada de Aurelio Martín, Consejero de Medio Rural y Pesca de Asturias, miembro de la ejecutiva de IU de Asturias, ofrecieron esta mañana una rueda de prensa en la que realizaron un repaso a las políticas de defensa de los ganaderos y agricultores asturianos ante la actual desregulación de la Política Agraria Común, además de analizar algunas otras cuestiones de la actualidad.

Pulgar desixe al PSOE una respuesta pa los 4 millones de persones en paru

Marta Pulgar, candidata d'IX-BA al Parlamentu Europeu, exigió güei en Avilés una única respuesta del PSOE pa esta campaña de elecciones europees. Marta Pulgar entruga a los candidatos del PSOE “¿qué van faer pa dar soluciones a los más 4 millones de persones en paru que tien España y a les más de un millón de families que tien a tos los sos miembros ensin percibir ninguna renta? ”. Asina enamú la campaña la candidata númberu 3 d'IX. Esta campaña debe servir, a xuiciu Pulgar, pa responder los problemas de la xente y el paru y el empleu son la gran preocupación nestos momentos.

PRESENTACIÓN VIDEOS ELECTORALES.


Presentación de los videos electorales de Izquierda Unida:
Los video electorales, además de cumplir el objetivo de propaganda política, pretenden ser un homenaje a la labor de los y las militantes de IU, desde el humor y el afecto. Frente a la imagen de antiguos que nos pretenden asignar, somos capaces de afrontar nuestros propios estereotipos con un formato innovador y arriesgado.

NOTA PRENSA SOBRE LA VISITA DEL DIRECTOR XENERAL DE POLÍTICA FORESTAL AL CONCEYU TEVERGA

Joaquín Arce, Director Xeneral de Montes, xuntu col diputáu d'IX/BA/LV, Javier García Valledor, mantuvieron güei una reunión y diverses visites in situ, en los montes de Teverga, a petición de la Organización llocal d'IX nel Conceyu pa estudiar y comprometer diverses actuaciones de la conseyería de medio rural, dado que los compromisos anunciaos en diverses ocasiones por parte de l'alcaldesa y del gobiernu anterior siguen sin facerse en Teverga.

IX d’Asturies nin comparte nin sofita les ayudes al sector del automóvil ensin aplicar la progresividá nes mesmes

IX d’Asturies caltién la posición que reiteró a lo llargo de los últimos díes: les ayudes al sector del automóvil tien de tenese en cuenta’l criteriu de progresividá, tal como figura nel pactu de gobiernu firmáu cola FSA-PSOE. Por tanto, IX nun comparte nin sofita la barra llibre d’ayudes pa la compra d’automóviles.p>

Jesús Iglesias se muestra dispuesto a dialogar y cumplir el acuerdo de Gobierno firmado con la FSA que incluye la progresividad de las ayudas

Jesús Iglesias, Coordinador General de IU de Asturias, sostiene que IU está dispuesta a que en el seno del Consejo de Gobierno de Asturias, con la participación de los dos consejeros de la coalición, se busque una fórmula que permita cumplir el acuerdo de Gobierno firmado por la FSA-PSOE e IU-BA-Verdes, pacto que incluye la progresividad de las ayudas. El hecho de que el objetivo declarado de las ayudas al automóvil no sea social sino industrial no hace que no resulte deseable compaginar ambos objetivos, aunque sólo sea porque la acción política no se produce en compartimentos estancos y los recursos públicos deben de tener el mejor uso y favorecer al máximo los intereses
generales, afirma el Coordinador de IU de Asturias.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies